دانلود فیلتر شکن Unique VPN بهترین فیلتر شکن برای ایران

دانلود فیلتر شکن Unique VPN با لینک مستقیم

امروزه همه کاربران در این برهه زمانی به یک ابزاری نیاز دارند که این تحریم ها و فیلتر های موجود را دور بزند. بتواند یک اتصال پایدار و ایمن را هم فراهم آورد که این کار می تواند به دست یک فیلتر شکن قوی انجام شود. شاید بپرسید یک فیلتر شکن چجوری این کار را انجام می دهد؟ همان طور که خودتان در جریانید اکثر سایت ها و برنامه های معروف دنیا امروزه برای ما ایرانی ها فیلتر می باشند. Unique VPN بهترین فیلتر شکن برای ایران می باشد و می تواند همه فیلترینگ های لازم را دور بزند و یک آی پی را به شما دهد که نیاز به هیچ فیلتر شکن دیگری نداشته باشید

راه اندازی برنامه Unique VPN در گوشی های اندروید

این وی پی ان قوی برای مخاطبانی که می خواهند فیلتر شکنی با امنیت بالا را داشته باشند بسیار کار ساز می باشد. با توجه به تحلیل و مورد بررسی قرار دادن علت ساختن این وی پی ان از طرف برنامه نویسان آن می توان دریافت که به وجود اوردن امنیت از طرف آن ها برای کاربران حیاتی ترین چیز است که این برنامه عرضه شده است. در مرحله بعدی اجازه دسترسی به کاربرانی که می خواهند از تمامیت اینترنت و فضای اطراف استفاده کنند.

هنگامی که شما کاربران گرامی این برنامه را در گوشی خود نصب می کنید. با ورود به داخل برنامه و اجرای آن می تواند سرور مد نظرتان را انتخاب کنید. در کنار همه این ها با نهایت سادگی و فقط با یک کلیک ساده می توانید به سرور های این فیلتر شکن قوی که بهترین فیلتر شکن برای ایران می باشد متصل شوید. از این رو محیط کاربری ساده ان در این حجم از راضی بودن کاربران هم بی تاثیر نیست و باید این کاربری ساده را یکی از ویژگی های این نرم افزار دانست.

سرور های پر سرعت و قابلیت های جالب

  • قابل استفاده در تمامی دستگاه ها: شما این فیلتر شکن را می توانید در همه نوع گوشی ها و دستگاه ها آن را نصب کنید. شاید بیشتر مردم درگیر این باشند که یک فیلتر شکن را داشته باشند که هم برای IOS و هم آندروید مناسب باشد نیز بگردند. Unique VPN می تواند بر روی همه دستگاه های موجود نصب کنید و از آن به راحتی استفاده کنید.
  • سازگار با تمامی اینترنت ها: با نصب کردن این فیلتر شکن می تواند به همه اپراتور ها به سرور های داخلی آن متصل شوید و تجربه یک اتصال سریع و پایدار را داشته باشید. در کنار آن می توانید با وصل شدن به این فیلتر شکن هر فایل و عکس یا فیلمی را در کمترین زمان با بیشترین حجم ها دانلود بکنید.

لازم به ذکر است که به دلیل سرعت نه چندان جالب اینترنت در این روز ها نتوانستیم از سرعت این فیلتر شکن تست بگیریم و سرعت این فیلتر شکن را برای شما به نمایش بگذاریم. البته این وضعیت اینترنت موقتی است و مطمئنا می تواند به سرور های داخل این فیلتر شکن در کمترین زمان ممکن و به صورت سریع متصل شوید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Unique VPN بهترین فیلتر شکن برای ایران

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *