برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

لینک مستقیم دانلود Vish VPN بهترین فیلتر شکن برای واتساپ

سرور های نامحدود و رایگان ویش وی پی ان

استفاده از فیلتر شکن امروزه برای ورود به دنیای اینترنت یک اجبار به حساب می آید. بیشتر برنامه های مهم و شبکه های اجتماعی معروف حال حاضر دنیا متاسفانه فیلتر می باشند. اجرا و باز کردن این برنامه های تحریمی نیاز به یک فیلتر شکن قوی دارند. Vish VPN جزو آن دسته از فیلتر شکن ها است که می تواند همه فیلتر ها را دور بزند و برای شما سرعت بالایی را رقم بزند. این وی پی ان بهترین فیلتر شکن برای واتساپ می باشد.

 

با توجه به اینکه نرم افزار واتساپ که یک پیام رسان بی نظیر است و از امنیت بسیار بالایی برخور دارد است. در بین مردم خیلی محبوب و کاربردی می باشد. Vish VPN بهترین فیلتر شکن برای واتساپ در فروشگاه گوگل پلی و همه بازار های اینترنتی محسوب می شود. با توجه به بررسی ها و تحقیقاتی که تیم ما بر روی این فیلتر شکن انجام داده اند برای واتساپ بسیار کاربردی و قوی می باشد.

این فیلتر شکن دارای سرور های بی نظیری می باشد. سرعت یک سرور می تواند بسیار مهم باشد ویش وی پی ان درون خود سرور های زیادی را دارد اما همه آنها با آی پی شما قطعا سازگاری ندارند و نمی توانید به آن متصل شوید. سرور هایی مانند آمریکا می توانند مناسب شما عزیزان باشد و با اتصال به آنها همه فیلتر های جهان را دور بزنید. با خیال را با استفاده از این فیلتر شکن وب گردی هایتان را بدون هیچ قطع و وصلی تجربه کنید.

قسمت منو Vish VPN

در قسمت منو این برنامه شما کاربران به تمام جزئیات این فیلتر شکن دسترسی دارید. از کوچکترین جزئیات تا تنظیمات خود فیلتر شکن پس دست شما در این مورد کاملا باز است. شما در قسمت منو می توانید حالت برنامه را به دارک مود تغییر دهید.

دارک مود چیست؟ دارک مود به حالتی می گویند که بکگراند شما را کاملا سیاه می کند و شما کاربران می توانید از این قابلیت در شب ها هنگامی که هیچ چراغی روشن نیست و مخصوصا برای کسانی که مشکل بینایی دارند و با نور گوشی اذیت می شوند این حالت دارک مود می تواند خیلی کاربردی باشد.

 

امنیت بالا هدف اصلی این فیلتر شکن

قطعا ایمن بودن یک برنامه و امنیت آن برای همه کاربران مهم است. Vish VPN در کنار سرعت فوق العاده خود از امنیت بالایی برخوردار است. هنگامی که شما کاربران محترم به سرور های داخل این فیلتر شکن متصل می شوید این فیلتر شکن خود به خود تمام اطلاعات داخل گوشی شما را با همان سروری که بهش متصل هستید کد گذاری می کند. این کار باعث می شود که هیچ دسترسی به گوشی شما داده نشود و از لحاظ ایمن بودن کاملا مطمئن می باشد.

لازم به ذکر است که به دلیل ناسازگاری سرور های داخل فیلتر شکن با سرعت اینترنت ما نتوانستیم تست سرعتی از این فیلتر شکن بگیریم و برای شما کاربران عزیز قرار دهیم.

 

لینک مستقیم دانلود Vish VPN بهترین فیلتر شکن برای واتساپ

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Mullvad VPN

دریافت تحریم شکن Mullvad VPN + مراحل راه اندازی به طور قطع هر کاربری در…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان LetsVPN برای آندروید

دریافت فیلتر شکن LetsVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال قوی که بتواند شما را…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص تلگرام Zoog VPN

باریگری فیلتر شکن زاگ وی پی ان + نحوه کارایی یکی از اصلی ترین ویژگی…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و پرقدرت AdGuard VPN

نحوه راه اندازی و اتصال امیروزه ایجاد یک فضای ایمن و قوی برای سرویس های…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع CandyLink VPN

دانلود فیلتر شکن CandyLink VPN به صورت مستقیم هر کاربری امروزه به دنبال یک اتصال…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص دانلود Nomad VPN

دریافت نرم افزار رفع فیلترینگ به صورت رایگان همانطور که می دانید دنیای امروزی که…

5 ساعت ago