برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود After VPN بهترین فیلتر شکن برای پابجی

سرعت جت مانند افتر وی پی ان

در دنیای امروزه همه کاربران به دنبال یک فیلتر شکنی پر سرعت و قوی می گردند. با توجه به اینکه امروزه شبکه های مجازی و بازی های آنلاین بسیار در بین مردم رواج پیدا کرده است. قطعا داشتن یک فیلتر شکن پر سرعت و قوی مانند After VPN می تواند همه نیاز های شما را بر طرف کند. بازی های آنلاین امروزه در بین کاربران اینترنت طرفداران بسیار زیادی دارد. یکی از این بازی ها می توان به پابجی موبایل اشاره کرد بهترین فیلتر شکن برای پابجی که می توانید داشته باشید قطعا تفتر وی پی ان می باشد. با افتر وی پی ان سرعت جت مانندی را هنگام اجرای بازی تجربه کنید.

 

نحوه اجرای After VPN

هر برنامه و نرم  افزاری برای اجرا یک سری مراحل دارد. در این قسمت ما نحوه کامل استفاده و اتصال به فیلتر شکن افتر وی پی ان می پردازیم. پس لطفا تا آخر این بخش همراه ما باشید و از کارایی ساده این فیلتر شکن لذت ببرید.

  • مرحله اول دانلود کردن برنامه است شما می توانید این فیلتر شکن را در فروشگاه گوگل پلی دانلود و آن را نصب کنید. یا شما کاربران گرامی برای سادگی کار چون گوگل پلی فیلتر می باشد می توانید این فیلتر شکن را بدون استفاده از فیلتر شکن در سایت ما دانلود بکنید.
  • قدم دوم نصب این برنامه و باز کردن و اجرای آن است. بعد از دانلود کردن آن شما باید این نرم افزار را در گوشی خودتان نصب کنید. البته لازم به ذکر است که این فیلتر شکن فقط برای آندروید طراحی شده است و شما نمی توانید در سیستم عامل های IOS و ویندوز از آن استفاده کنید و ان را نصب کنید.
  • مرحله بعد وارد شدن به برنامه و اتصال به آن است شما کاربران گرامی بعد از واردن شدن به برنامه یک صفحه برای شما باز می شود. که شامل سرور های موجود در برنامه و جزئیات آن است. شما کاربران می توانید فقط با یک کلیک به این فیلتر شکن پر سرعت متصل شوید. در قسمت پایین تر مدت زمانی که به افتر وی پی ان متصلید را نشان می دهد.

 

 

محیط نرم افزاری فوق العاده جذاب After VPN

با اجرای برنامه با یک سری آپشن های درون برنامه ای برخورد خواهید کرد. محیط این فیلتر شکن بسیار راحت و ساده می باشد در کنار کارایی ساده و سرعت بالای آن یک نرم افزار کامل را در اختیارتان قرار می دهد. در منو بالایی آن شما می توانید یک سری کلید ها را ببینید یکی ار آن کلید ها اشتراک گذاری برنامه است. شما می توانید این فیلتر شکن را بین دوستانتان به اشتراک بگذارید و اجازه دهید که اطافیانتان هم از این وی پی ان پر سرعت نهایت استفاده را ببرند.

 

لازم به ذکر است که با توجه به سرعت بسیار پایین اینترنت در این روز ها تیم ما نتوانست تست سرعتی را از این فیلتر شکن بگیردو برای شما کاربران گرامی و عزیز قرار دهند.

 

 

دانلود After VPN بهترین فیلتر شکن برای پابجی با لینک مستقیم دانلود

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Mullvad VPN

دریافت تحریم شکن Mullvad VPN + مراحل راه اندازی به طور قطع هر کاربری در…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان LetsVPN برای آندروید

دریافت فیلتر شکن LetsVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال قوی که بتواند شما را…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص تلگرام Zoog VPN

باریگری فیلتر شکن زاگ وی پی ان + نحوه کارایی یکی از اصلی ترین ویژگی…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و پرقدرت AdGuard VPN

نحوه راه اندازی و اتصال امیروزه ایجاد یک فضای ایمن و قوی برای سرویس های…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع CandyLink VPN

دانلود فیلتر شکن CandyLink VPN به صورت مستقیم هر کاربری امروزه به دنبال یک اتصال…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص دانلود Nomad VPN

دریافت نرم افزار رفع فیلترینگ به صورت رایگان همانطور که می دانید دنیای امروزی که…

4 ساعت ago