دانلود جدید ترین فیلتر شکن گوگل پلی iMe VPN

سرور های کامل و نامحدود iMe VPN

همه کاربران از ابتدای کار کردن در دنیای اینترنت قطعا به یک فیلتر شکن نیازمندند. چون به دلیل اینکه بیشتر سایت ها و برنامه های معتبر دنیا در کشور ما فیلتر می باشند برای دستذسی به آنها باید از یک فیلتر شکن قوی استفاده کرد. iMe VPN از جدید ترین فیلتر شکن گوگل پلی به حساب می آید که در سال 2024 به بازار های اینترنتی معرفی اش کرده اند و این فیلتر  شکن از خیلی جهت ها در همین مدت زمان کمی که عرضه شده است توانسته است توجه اکثر کاربران را به خود جلب کند.

 

سرور های داخل این فیلتر شکن از لحاظ سرعت واقعا بی نظیر می باشند و شما با اتصال به سرور های داخل این فیلتر شکن می توانید به همه سایت های معتبر دنبا دسترسی داشته باشید و نهایت سرعت و کمترین پینگ ممکن را با سرور های این فیلتر شکن داشته باشید.

محیط زیبا و جذاب iMe VPN

قطعا هر کاربری محیط و فضای یک نرم افزار برای آن مهم است. چون اولین چیزی که با باز کردن برنامه برخورد خواهید کرد فضا و محیط داخل برنامه است. این فیلتر شکن بک گراند خیلی ساده و اصن شلوغی را ندارد این امر باعث جذابیت بیش از حد و البته سادگی خود برنامه بی تاثیر نیست.

از ویژگی های مهم این برنامه دسترسی آسان به تمامی بخش های برنامه است. هر بخش در جای درست قرار دارد با گذر از این موضوع شما فقط می توانید با یک کلیک به جدید ترین فیلتر شکن گوگل پلی متصل شوید. و لذت نهایت سرعت را با آن تجربه کنید.

امنیت بالا و کاربردی بودن

قطعا از مهم ترین بخش های یک برنامه و قابلیت های آن ایمن بودن و امنیت بالای آن است. اگر شما از ایمن بودن یک نرم افزار اطمینان حاصل فرمایید با خیال راحت آن را نصب و ازش استفاده می کنید. این فیلرت شکن مانند دیواری از تمامی داده ها و حریم شخصی شما دفاع می کند و بریا ویروس ها و خطرات احتمالی مانند سدی واقع می شود و اجازه ورود را به هیچ وجه به آن ها نمی دهد.

 

از همه مهم تر کاربردی بودن این فیلتر شکن است. قطعا همه مردم امروزه با برنامه های معروفی مانند یوتیوب ، اینستاگرام ، تلگرام و… آشنایی دارند و از آنها استفاده می کنند. iMe VPN با توجه به اینکه تازگیا به دنیای اینترنت عرضه شده است و از تمامی مشکلات فیلترینگ اگاهی کامل را دارد به گونه ای طراحی شده است که به اسانی و در کمترین زمان فیلترینگ های این برنامه ها را بشکند. و تجربه آزاد و کامل را به شما در شبکه های اجتماعی می دهد.

 

لازم به ذکر است که به دلیل ضعیف بودن و ناسازگاری اینترنت ما با سرور های داخل برنامه نتوانستیم تست سرعتی را از این فیلتر شکن بگیریم و برای شما کاربران گرامی قرار دهیم. اما این وضعیت قابل رفع است و قطعا شما کاربران گرامی می توانید به راحتی به سرور های این فیلتر شکن متصل شوید.

 

دانلود جدید ترین فیلتر شکن گوگل پلی iMe VPN با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *