برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود جدید ترین فیلتر شکن Journey VPN + لینک دانلود مستقیم

امنیت و منوی Journey VPN

ممکن است برای شما کاربران گرامی سوال شده باشد که از بین فیلتر شکن های تازه منتشر شده کدام را انتخاب کنیم. با توجه به بررسی که ما بر روی وی پی ان Journey VPN انجام داده ایم این فیلتر شکن بر روی اکثریت خط های اینترنت و بیستر داده های داخلی به خوبی کار می کند. مخصوصا برای همراه اول و ایرانسل به خوبی هر چه تمام تر عمل می کند. و شما می توانید به همه چیز دست پیدا کنید. جرنی وی پی ان از لحاظ امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران یکی از امن ترین وی پی ان های مارکت های خارجی به حساب می آید. مکان ایمن شما برای اطلاعاتتان را در گوشی خود دارید و این نرم افزار کامل قابل اعتماد است و از دید کاربران در این زمینه خیلی بی نقص می باشد.

 

با ورود به قسمت منو و سپس تنظیمات این نرم افزار شما می توانید با توجه به علاقه و سلیقه فردی خود تنظیمات ظاهری این فیلتر شکن را تغییر دهید. البته شما می توانید این فیلتر شکن را بین دوستانتان به راحتی به اشتراک بگذارید و Journey VPN را با لینک مستقیم برای دانلود راهنمایی کنید.

بررسی سرور های فنی فیلتر شکن Journey VPN

این VPN دارای سرور های قوی و مختلف است و شما از لحاظ داشتن سرور هیچ مشکلی نخواهید داشت. فقط لازم به ذکر است که وضعیت سرور ها با هم متفاوت اند و هر سرور سرعت و پینگ خاص خودش را نیز به شما می دهد. از این رو بعضی از سرور ها امکان وصل نشدن یا اتصال پایدار را به شما ندهد. یک سری از سرور ها امنیت کاربران را هم به کلی تامین می کنند. به گونه ای که یک تونل امنیتی ایجاد می کنند که تمام داده های شخصی شما از این سریق ارسال خواهند شد. که اجازه دسترسی و ورود به هیچ کس را نمی دهد.

 

سرور VIP: یک سری از سرور ها وجود دارند که منحصر به فرد و برای تفرادی محدود کار می کند. این سرور ها را سرور های وی آی پی می نامند که رایگان نمی باشند. یعنی برای دریافت آن نیتز به یک هزینه نچندان زیاد است تا بتوانید از آن استفاده نمایید. اما پر کنار این هزینه خدمات بهتر و گسترده تری را دریافت نمایید.

سرعت گلوله ای از خصوصیات مهم Journey VPN

شما کاربران گرامی با اتصال به سرور های محدود و اما قوی فیلتر شکن Journey VPN می توانید یک اتصال پایدار را تجربه کنید. که این اتصال پایدار یک سرعت بسیار عجیب و بی نطیر را در اختیار کاربران عزیز قرار می دهد. از این رو شما با سرور های این فیلتر شکن به هر چیزی می توانید دسترسی داشته باشید. و در دانلود های خودتان از آن نهایت بهره را ببرید.

متاسفانه کاربران گرامی به دلیل قطع و وصلی هایی که بین سرور ها و اینترنت ما به وجود آمد موفق به تست گیری از این فیلتر شکن قوی نشدیم.

 

دانلود جدید ترین فیلتر شکن سال 2024 Journey VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

22 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

22 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

22 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago