برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن با سرور اختصاصی فیلیپین Philippine VPN

دانلود رایگان فیلتر شکن قوی

اکثر مخاطبان فضای اینترنت امروزه با محیط فیلتر شکن ها آشنایی دارند. نرم افزاری که به شما کمک می کند که به راحتی همه تحریم ها را از بین ببرید. Philippine VPN این نرم افزار از قوی ترین و با کیفیت ترین فیلتر شکن ها به حساب می آید. که دارای سرور های اختصاصی از کشور فیلیپین می باشد. این فیلتر شکن برای کاربران همه کشور ها مناسب می باشد. طوری که در انجام هر کاری می تواند بهترین خدمات را به شما عزیزان بدهد. این فیلتر شکن برای کاربران آندرویدی ساخته و باقی سیستم عامل ها قادر به اجرای این نرم افزار نیستند.

 

این فیلتر شکن آزادی زیاید را به کاربران می دهد. به گونه ای که می توانند در انتخاب سرور و اتصال دست داشته باشند. به گونه ای که در قسمت سرور ها می توانید بهترنی سرور ها را به صورت کاملا رایگان انتخاب و به آن متصل شوید. باید توجه داشت که می توانید این نرم افزار را با باقی دوستانتان به اشتراک بگذارید. یا اینکه از خدمات رایگان آن برای انجام کار های روزمره خود در فضای اینترنت استفاده کنید. از آن جایی که اطلاع دارید امروزه در کشور ما تحریم های اینترنتی بسیار زیاد شده اند به همین خاطر فیلیپین وی پی ان می تواند در هر کاری به شما کمک والایی را بکند.

مناسب همه اینترنت های ایران

باید توجه داشت که امروزه در کشور ما اپراتور های مختلفی وجود دارند. که کاربران از سیستم های مختلف و اپراتور های گوناگون استفادعه می کنند. فیلتر شکن قوی Philippine VPN با توجه به سرور های قوی و سریع که دارد. می تواند بهترین سرعت ممکن را برای ااپراتور های داخلی ایران نیز فراهم کند. به صورت کلی با داشتن فیلیپین وی پی ان می توانید سرور مخصوص برای همه اینترنت های ایران را اتصال یابید.

 

فضای خاص و بدون مشکل Philippine VPN

گزینه ای که کاربران بسیار جدیدا به آن توجه می کنند. فضای داخلی نرم افزار می باشد. که برای کاربران از اهمیت والایی برخوردار است باید توجه داشت که همه کاربران می تواند به راحتی و رایگان صاحب این فیلتر شکن قوی شوند. فقط کافی است این فیلتر شکن را از طریق لینکی که در این زیر برای شما قرار داده شده است دانلود نمایید. این فیلتر شکن یک بک گراند ساده و کاربر پسندی را دارد. علاوه بر این موضوع می توانید پس از برقراری اتصال به این نرم افزار نمره بدهید.

 

لازم به ذکر است که این فیلتر شکن دارای اتصال قوی می باشد. اما با توجه به سرعت بد اینترنت در این چند وقت اخیر موفق به تست گیری از سرعت Philippine VPN نشدیم. اما این موقعیت تا همیشه اینجوری نمی ماند و از این بابت نیز نگران نباشید.

 

دانلود مستقیم فیلتر شکن Philippine VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

2 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

2 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago