دانلود فیلتر شکن با لینک مستقیم SwiftAccess VPN برای آندروید

دانلود فیلتر شکن SwiftAccess VPN به صورت مستقیم

به طور قطع عر کاربری که در دنیای اینترنت اوقاتش را سپری می کند. برای ورود به بعضی از سایت ها و برنامه های تحریم هستند. به فیلتر شکن نیاز پیدا خواهد کرد، فیلتر شکن ها یک نرم افزار برای دور زدن تحریم های اینترنتی به حساب می آیند. که در جهت سانسور های اینترنتی که ایجاد شده اند ساخته شده است. با فیلتر شکن می تواند این تحریم ها را بپیچونید و آن ها را دور بزنید. با وی پی ان شما می توانید به هر قسمتی از اینترنت دسترسی داشته باشید. در این مقاله یکی از این وی پی ان های قوی را برای آندروید به اسم SwiftAccess VPN معرفی می نماییم.

 

این فیلتر شکن قوی از جدید تریت فیلتر شکن های سال 2024 می باشد. که کاملا به تازگی عرضه شده است و نکته بسیار مهم که در مورد فیلتر شکن SwiftAccess VPN وجود دارد. این است که به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده می شود. از همه مهم تر این فیلتر شکن برای سیستم آندروید ساخته شده است و فقط برای آندروید قابل استفاده می باشد. در ادامه این مقاله به صورت اختصاصی این فیلتر شکن رایگان را مورد بررسی قرار داده ایم.

تجربه سرعت موشکی با فیلتر شکن SwiftAccess VPN

به طور قطع همگان دنیای اینترنت به دنبال فیلتر شکنی قوی هستند. از فیلتر شکن ها امروز علاوه بر رفع فیلترینگ برای افزایش سرعت اینترنت هم استفاده می کنند. فیلتر شکن از سرور های بسیار قئی برخور دار است. این فیلتر شکن دارای 50 سرور فعال از چندین لوکیشن متفاوت است. علاوه بر آن باید به سرعت بالای آن هم نیز توجه کافی داشت. شما با اتصال به فیلتر شکن قوی SwiftAccess VPN یک سرعت موشک مانند را تجربه می کنید. علاوه بر آن سرور های این فیلتر شکن پرقدرت علاوه بر سرعت زیاد از ایمنی بالا هم نیز برخور دارند. و از این لحاظ شما می توانید به صورت کامل به این فیلتر شکن اعتماد کنید و از آن استفاده کنید.

 

این فیلتر شکن برای همه سنین مناسب است و داخل آن هیچ محتوای بد و غیر اخلاقی وجود ندارد. نکته بسیار مهم رایگان بودن این فیلتر شکن است که برای همه کاربران رایگان می باشد. از این رو کاربران رضایت کامل را از این فیلتر شکن قوی و رایگان برای آندروید دارند.

داشتن سرور های ایمن

یکی از مهم ترین دلایل نصب زیاد این فیلتر شکن در گوگل پلی ایمنی بالای آن می باشد. از این رو مردم به این نرم افزار اعتماد کامل را پیدا کردند. و از بابت اطلاعاتشان در مورد این فیلتر شکن مطمئن بودند و متوجه ایمنی و امنیت بالای آن شدند. در کل شما کاربران گرامی با دانلود کردن این فیلتر شکن از هر نوع ابزار دیگری نیز بی نیاز خواهید بود.

با عرض پوزش به دلیل سرعت نه چندان جالب اینترنت نتوانستیم از فیلتر شکن SwiftAccess VPN تست سرعت بگیریم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن SwiftAccess VPN به صورت رایگان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *