برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن با لینک مستقیم Netbridge Plus

کارایی متفاوت و ایمنی

همگان افرادی که در کشور ما به سر می برند به دنبال یک فیلتر شکن قوی و کامل می گردند. به خاطر اینکه اکثر برنامه های مهم و سایت های کاربردی در کشور ما فیلتر می باشند. پس قطعا یک فیلتر شکن می تواند که شما را از این دردسر های دنیای اینترنت دور کند و نیاز های شما را برطرف کند. فیلتر شکن Netbridge Plus از فیلتر شکن های جدید می باشد که می تواند تمام خواسته های شما را انجام دهد. در این مقاله به صورت اختصاصی به این فیلتر شکن می پردازیم و از همه لحاظ آن را بررسی می کنیم. این فیلتر شکن می تواند سرعت بالایی را به شما بدهد و شما با اتصال به آن نه تنها تحریم های موجود را دور بزنید بلکه کیفیت و سرعت اینترنت خود را هم افزایش دهید.

 

شما کاربران گرامی می توانید این فیلتر شکن را در فروشگاه گوگل پلی دانلود و سپس نصب کنید. امت چون گوگل پلی در حال حاضر تحریم و فیلتر می باشد پیشنهاد ما این است که در نهایت سادگی آن را در سایت ما دانلود کنید. دانلود فیلتر شکن با لینک مستقیم بدون نیاز به هیچ گونه فیلتر شکنی در پایین همین صفحه قرار گرفته است.

سرور های قوی با پینگ عالی Netbridge Plus

یکی از نقاط قوت این فیلتر شکن بدون شک سرعت و قوی بودن آن است. شما با اتصال به این فیلتر شکن می توانید به صورت آزادانه در دنیای اینترنت گشت و گذار انجام بدهید بدون اینکه هیچ قطعی را تجربه کنید. این فیلتر شکن قابلیت جالبی که دارد در کنار دور زدن فیلترینگ های شدید به شما پینگ فوق العاده ای را می دهد. که باعث افزایش سرعت اینترنت شما می شود و خوراک تماشای آنلاین فیلم و انجام بازی است. به طور کلی شما با اتصال به این فیلتر شکن می توانید ساعت ها در اینترنت وب گردی های خود را انجام بدهید و یک تجربه جدید را در کنار سرعت بالا تجربه کنید.

 

قسمت مهم و جالب این فیلتر شکن به طور قطع سرور های آن می باشد. حیاتی ترین بخش هر فیلتر شکنی سرور های آن است چون اتصالی که پدید می آید کاملا به سرور ها بستگی دارد. سرور های فیلتر شکن Netbridge Plus سرعت بالا و پینگ عالی را در اختیار شما قرار می دهند و در کنار پر سرعت بودن کاملا هم نامحدود هستند. کلا می توان گفت که شما با این فیلتر شکن از لحاظ سرعت و اتصال هیچ مشکلی نخواهید داشت. در کنار سرعت بالا و بی نظیری که این فیلتر شکن دارد جا دارد اشاره ای هم به ایمنی آن بکنیم به گونه ای که تمامی فایل های شخصی شما در امان می باشند.

نکته مهم که باید به اطلاع شما کاربران گرامی برسانیم به دلیل سرعت بد اینترنت در این روز ها نتوانستیم با سرور های فیلتر شکن Netbridge Plus ارتباط بگیریم. به همین دلیل موفق به تست گیری از سرعت این فیلتر شکن نشدیم اما خب این وضعیت اینترنت قطعا بهتر می شود.

 

دانلود فیلتر شکن Netbridge Plus با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago