برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن بدون محدودیت Vita VPN

رفع مشکل اتصال قوی با ویتا وی پی ان

هر کاربری امروزه مشکل اتصال راحت و بدور از فیلتر است. از این رو یک اتصال ایمن و قوی می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد. فیلتر شکن ها نرم افزاری هستند که در این باره می تواند کمک شایانی را به شما بکند. یکی از این فیلتر شکن ها Vita VPN می باشد که بسیار قوی است.این فیلتر شکن علاوه بر حفاظت از حریم شخصی و به وجود آوردن یک فضای ایمن سرعت بسیار بالایی را در ختیارتان قرار می دهد. به گونه ای که شما به هر بخشی از دنیای مجازی اینترنت بخواهید دسترسی داشته باشید. ویتا وی پی ان در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد و با توجه به اوضاع کشور ما کاربرد زیادی دارد و کاربران از ان استفاده های زیادی را می کنند.

 

این فیلتر شکن کاملا رایگان است و شما می توانید با نهایت سادگی و بدون هزینه ای آن را دریافت کنید. با اتصال به این فیلتر شکن شما هنگام ورود به قسمت های تحریم شده و سایت های خارجی هیچ مشکلی نخواهید داشت. علاوه بر ان برای همگان در دسترس است و قابل دانلود برای همه گوشی های آندروید را دارد. در صورتی که بعضی ار نرم افزار ها باید از اندروید بسیار بالایی برخور دار باشید تا بتوانید آن نرم افزار را داخل گوشی خود اجرا کنید. اما ویتا وی پی ان برای همه سیستم ها مناسب است.

متصل شدن به سرور های پرسرعت Vita VPN

بعضی از وی پی ان ها هستند که برای استفاده از آن ها باید سرور ها را خودتان بخرید و به آن اظافه کنید. اما فیلتر شکن Vita VPN دارای بیش از 50 سرور فعال از کشور های مختلف است. که کاملا هم رایگان برای کاربران موجود است. از طرفی اتصال شما کاملا به سرور ها وابسته است از این رو باید فیلتر شکن شما سرور های قوی داشته باشد. این فیلتر شکن به شما اجازه می دهد که به هر سایت و برنامه ای که می خواهید ورود کنید. به دلیل سرور های پرسرعت و قوی ان هیچ محدودیتی را شما تجربه نمی کنید.

 

این فیلتر شکن هیچ محدودیتی را در دانلود ندارد. یعنی که شما می تواند همیشگی به آن متصل شوید و با آن کار کنید بدون اینکه برای شما محدودیت در حجم و زمان داشته باشد. به صورت کلی شما با داشتن این فیلتر شکن از هر گونه ابزار دیگری بی نیاز هستید.

اتصال راحت و آنی

شما کاربران به راحتی و سهولت زیاد فقط با یک کلیک ساده سپس با انتخاب سرور هایی که برای شما به نمایش گذاشته می شود. می توانید به این فیلتر شکن متصل شوید. البته بعضی اوقات بهتر است که بگذارید سرور ها را اتوماتیک و به صورت خودکار خود نرم افزار برای شما انتخاب کند. به دین دلیل که از وضعیت اتصال شما با خبر است و بهترین سرور را برای شما بر می گزیند.

 

لارم به ذکر است که به دلیل قطع و وصلی هایی که اینترنت در این روز ها دارد موفق به گرفتن تستس سرعت از این فیلتر شکن نشدیم.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Vita VPN کاملا رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن پرسرعت سریع و بدون مکث Ngao VPN

استفاده های متفاوت از فیلتر شکن امروزه کاربران با دیدگاه های مختلف از فیلتر شکن…

17 ساعت ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی و بدون قطعی TOYO VPN

اتصالی پایدار با اولترا لینک وی پی ان ها امروزه یک نرم افزار پر کاربرد…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت جدید قوی cherry VPN

اتصال آسان به همه سرور ها امکان این وجود دارد که کاربران امروزه اولین بار…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی رایگان مخصوص یوتیوب Stealth VPN

اتصال یکسره بدون قطع و وصلی اگر بخواهیم که فیلتر شکن ها را امروزه به…

18 ساعت ago

نصب سریع و دانلود فیلتر شکن قوی رایگان EagleEye VPN

دریافت راحت با لینک دهی مستقیم امروزه کاملا شاهد این موضوع هستید. که فیلتر شکن…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و قوی نامحدود Xyra VPN

جدید ترین و بهترین فیلتر شکن در انتخاب هر برنامه ای شما چند چیز را…

2 روز ago