دانلود فیلتر شکن بروز رسانی شده RaySafe VPN

سرعت بالا و مناسب دانلود RaySafe VPN

در دنیای امروزی که شبکه های اجتماعی به یکی از ابزارهای اصلی برقراری ارتباط بین ما تبدیل شده است، استفاده از وی پی ان یکی از راه‌های اصلی برای دسترسی آزادانه و بی دردسر به اینترنت است. اما برگزیدن یک فیلتر شکن قابل اعتماد و مطمئن بعضب وقت ها می‌تواند حساس و حیاتی باشد. در این قسمت به بررسی یکی از قوی ترین وی پی ان رایگان و تازه بروز رسانی شده به نام RaySafe VPN بحث و جدال کنیم. اصلی ترین ویژگی مهم این فیلتر شکن سرعت بالا و البته قوی آن است. با فعال کردن ایم وی پی ان، می‌توانید به سادگی هرچه تمام تر به این فیلتر شکن متصل شوید و با سرعت خیلی بالا و سریع و بدون هیچ قطعی وب گردی های روزانه خود را انجام بدهید. این ویژگی بسیار حیاتی و البته مهم بوده و مناسب کاربرانی می باشد که به دنبال دانلود سریع و فضای کار کردن آنلاین و گردش در شبکه هایی مانند یوتیوب است.

جزئیات ریز فیلتر شکن RaySafe VPN

این فیلتر شکن جزو این یفلتر شکن هایی است که به تازگی در گوگل پلی بروز رسانی شده است. با این بروز رسانی هایی که انجام شده تقریبا یک فیلتر شکن کامل و بی عیب را در اختیار کاربران قرار داده اند. محیط نرم افزاری کار بهتر شده است و دیگر شاهد گیر کردن و باگ های عجیب غریب نیستیم. از همه مهم تر سرعت فیلتر شکن است که با بروز رسانی شدن آن سرعت این نرم افزار بسیار بهتر شده است به گونه ای که برای دانلود های با حجم بالا بسیار مناسب می باشد.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این فیلتر شکن که دارد قابلیت اتصال همزمان به 15 دستگاه می باشد. این نشان از قوی بودن این فیلتر شکن است که بتواند همزمان این حجم از دستگاه را ساپورت کند. ایم قابلیت های جدیدی که با بروزرسانی فیلتر شکن بهش اظافه شدند کاملا دید کاربران را نسبت به این نرم افزار عوض کرد.

دارای سرور های بسیار متنوع

از مهم ترین ویژگی های این فیلتر شکن سرور های زیاد و متنوع آن است. شما با رفتن به قسمت سرور های فیلتر شکن RaySafe VPN می تواند به خوبی ببینید که چقد در قسمت سرور تنوع دارد. این امر باعث شده است که کاربران دیگر نیازی به اظافه کردن سرور های مختلف نداشته باشند و همین سرور های داخل فیلتر شکن کافی است و می توانند نیاز های شما کاربران گرامی را بر طرف کنند.

 

لازم به ذکر است که به دلیل سرعت نه چندان جالب اینترنت در این روز های اتی نتوانستیم از فیلتر شکن RaySafe VPN تست سرعتی را بگیریم. اما این را هم باید اظافه کنیم که این فیلتر شکن عیبی که دارد بعضی وقت ها همین اتصال نیافتن به سرور ها است اما خب قطعا در بروز رسانی های جدید این مشکل هم بر طرف خواهد شد و شما می توانید با خیال راحت از این وی پی ان استفاده نمایید.

دانلود فیلتر شکن بروز رسانی شده RaySafe VPN با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *