دانلود فیلتر شکن رایگان Lizard VPN + آموزش اتصال و راه اندازی

پر سرعت بودن سرور های داخل لیزارد وی پی ان

در دنیای امروزه اینترنت با توجه به شرایطی که مردم ما دارند یک فیلتر شکن همیشه یکی از واجبات به حساب می آید. چون امروزه اکثر برنامه های مهم و شبکه های مهم اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام تحریم می باشند. پس برای اجرای این شبکه ها باید از یک فیلتر شکن قوی و پر سرعت استفاده کنید. لیزارد وی پی ان فیلتر شکن رایگان که می تواند همه کار های لازم را برای شما انجام بدهد. شما با اجرای این فیلتر شکن به دلیل سرور های فوق العاده ای که دارد شما را به اوج سرعت و آزادی در اینترنت می رساند. با لیزارد وی پی ان شما به بیش از 100 تا سرور مختلف دسترسی دارید و می توانید با خیال تخت و آسوده از این فیلتر شکن استفاده کنید.

 

این فیلتر شکن از سرور کشور هایی مانند: آلمان ، بلغارستان ، مصر ، آمریکا ، ژاپن و… پشتیبانی می کند. شما کاربران می توانید با اتصال به این سرور ها به بهترین پینگ ممکن دست یابید و نهایت و اوج سرعت را تجربه کنید. از آنجایی که سرعت یک فیلتر شکن واقعا مهم است و کاربران دید خاصی به این موضوع دارند Lizard VPN می تواند انتخاب قابل اعتماد و خوب باشد.

ایمنی بالا هدف اصلی Lizard VPN

شما کاربران هنگامی که یک برنامه را در گوشی همراه خود نصب می کنید از ایمنی و امنیت آن اطمینان حاصل می نمایید. در فیلتر شکن ها این موضوع بسیار مهم بوده و کاربران توجه بالایی بهش دارند. هر فیلتر شکن مختص به خود و با توجه به روش خوداز داده های شما محافظت می کند. این فیلتر شکن تما اطلاعات شما را در یک جا نگه داری می کند و قفل گذاری می کند حریم شخصی شما را تا کسی به آن ها دسترسی نداشته باشد.

اصلی ترین هدف Lizard VPN ایجاد کردن محیطی ایمن در کنار سرعت بالا می باشد. لازم به ذکر است که وقتی صحبت از ایمنی یک برنامه می کنیم خود کاربران هم باید بدانند که همه اجازه های لازم را شما خودتان به برنامه می دهید. و می توانید به آن هیچ اجازه ای ندهید تا به هیچ قسمتی از اطلاعات شما دسترسی نداشته باشد. یک فیلتر شکن زمانی به یک نرم افزار کامل در حیطه خود تبدیل می شود که از سرعت بالا و امنیت کافی برخور دار باشد. لیزارد وی پی ان یک فیلتر شکن رایگان می باشد که تمام این ویژگی ها را در خود دارد.

 

جزئیات لازم درباره لیزارد وی پی ان

قابلیت اتصال روی همه اینترنت های کشور: فیلتر شکن رایگان Lizard VPN برای اینترنت همه اپراتور های داخلی کشور مناسب می باشد و می تواند به آن ها متصل شود. این امر باعث شده است که همه کاربران با هر شرایطی بتوانند از این فیلتر شکن استفاده کنند و ایمنی را در کنالر سرعت بسیار بالا به صورت همزمان تجربه کنند.

بدون محدودیت حجمی: شما هنگامی که به سرور های رایگان این فیلتر شکن متصل شدید. می توانید به صورت نامحدود و هیچ محدودیت حجمی به دنلود و آپلود های خود در دنیای اینترنت بپردازید.

لازم به ذکر است که به دلیل وضعیت نه چندان جالب اینترنت در این روز ها و ناسازگاری اینترنت ما با سرور های فیلتر شکن رایگان Lizard VPN نتوانستید از این وی پی ان تست سرعت بگیریم.

 

دانلود فیلتر شکن رایگان Lizard VPN با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *