دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Savash VPN برای آندروید

نصب فیلتر شکن ساواش + لینک دانلود مستقیم

یکی از مهم ترین و اصلی ترین قسمت های هر فیلتر شکن بدون شک سرور های آن می باشد که در اتصال شما دست اصلی را دارند و می تواند کامل سرعت شما را از طریق های مختلف چندین برابر کنند. شما با فیلتر شکن Savash VPN می توانید به بیش از 58 سرور مختلف دنیا متصل شوید. و بتوانید سایت های تحریم شده را قفل شکنی بکنید و به راحتی وب گردی خودتان را انجام بدهید. این فیلتر شکن از سرعت بالایی برخوردار است و این سرعت بالا و پینگ پایین شما را از هر گونه فیلتر شکن دیگری بی نیاز می کند.

 

این نرم افزار شما را به سرور های مختلفی از جمله کشور های گوناگون مانند آمریکا ، پرتغال ، انگلیستان می باشد. این اپلیکیشن به گونه ای عمل کرده است که کاربران رضایت کامل را درباره ی ان دارند.

 

Savash VPN و دانلود های پر حجم

با استفاده از این فیلتر شکن شما میتوانید با آسودگی خیال و اتصال نامحدود بتوانید در شبکه های مختلف اجتماعی و بتوانید بدون هیچگونه قطعی با خیال راحت فیلم های پر حجم را با بهترین کیفیت دانلود کنید. برنامه نویسان خود فیلتر شکن نرم افزار تمام تلاش خود را کرده است. که بتواند با این فیلتر شکن خدمات رسانی بکند و رضایت شما عزیزان را بدست آورند. Savash VPN کاری را برای شما انجام میدهد که به راحتی بتوانید در صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام و فیسبوک و انواع شبکه های اجتماعی حال حاضر در دنیا را با خیالی راحت باز کنید. و گردش به دور از خطر و اتصال راحت مرور امن و بدون مشکل را داشته باشید.

فضای نرم افزاری زیبا و ساده

این نرم افزار از فضای خاص و بسیار کاربر پسندی و کار کردن با ان یک گزینه راحا و آسان است. از زیبایی های ظاهری ان می توان به رنگ زیبا و خاص هایی که در  ان و بک گراند زیبایی که مورد استفاده قرار گرفته شده است اشاره کرد. این فیلتر شکن ویژکی Dark Mode دارد که تا برای کسایی که مشکل بینایی دارند از اذیت شدن چشم جلوگیری کند نظیر این گونه کار ها برای کارایی ساده تر و چشم نواز تر شدن این نرم افزار انجام شده است.

 

سرعت و ایمنی فیلتر شکن

امنیت بالا و ایمنی قابل اطمینان و همچنین حفاظت از حریم خصوصی کاربران و احترام گذاشتن به حق انها توانسته است. در بین کاربران محبوبیت بالایی کسب کند. امنیت یک برنامه از بخش های بسیار مهم یک نرم افزار است و برنامه نویسان این فیلتر شکن جوری الگوریتم ان را چیده اند. که بالاترین ایمنی و حفظ کامل حریم خصوصی کاربران را به همراه دارد. این فیلتر شکن از سرعت بالایی برخورد دار است. و میتوان از ان برای دانلود های خود و انجام بازی های انلاین استفاده نمود.

 

تست سرعت و پینگ فیلتر شکن Savash VPN را به زودی برای شما عزیزان دل قرار می دهیم. از صبر و شکیبایی شما بزرگواران بی نهایت متشکریم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Savash VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *