برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و امن IP Safe VPN

سیف و امن بودن از همه نظر

متفاوت ترین قابلیت ها را شما عزیزان بیشتر در امنیت و سرعت می بینید. که فیلتر شکن ها امروزه باید این مورد را کاملا به خوبی رعایت کنند. که شما عزیزان در فلیتر شکن قوی و سریع IP Safe VPN می توانید کاملا این مورد راببینید. یک فیلتر شکن با مشخات خاص و دارا بودن از سرور های قوی و بدون محدودیت که کاملا رایگان در دسترس می باشند. علاوه بر این موضوع می توانید از همه داده های خود محافظت کنید تنها کافی است به سرور های آی پی سیف وی پی ان متصل شوید. تا بتوانید از همه این قابلیت ها از جمله اتصال سریع و ایمن نیز بهره مند شوید.

 

فیلتر شکن پرسرعت و امن IP Safe VPN بسیار فعال هم می باشد. یعنی اینکه به صورت مداوم و بدون وقفه خدمات رسانی می کند. حتی تمامی سرویس های آن به صورت 24 ساعته قابل استفاده و اجازه وارد شدن به همه قسمت های اینترنت را به شما عزیزان می دهد. علاوه بر این نکات شما با اعتماد کامل تمام ااجازه های خصوصی را به این وی پی ان می دهید تا بتواند بهترین اتصال ممکن را برای شما پدید آورد.

مناسب برای همه شبکه های اجتماعی

با تحریم شدن شبکه های اجتماعی حتی اینستاگرام بسیاری از کسب و کارهای آنلاین رو به کاهش و با محدودیت های هنگفتی روبه رو شدند. کسب و کارهای کوچک و بزرگ که سرمایه گذاری قابل توجهی روی پیج اینستاگرام خود به عنوان کانال خرید و فروش کرده بودند. حتی با گذر از اینکه مردم عادی که رسانه های مختلفی خود را در پیج شخصی بارگزاری کرده بودند که تا همیشه به یادگار بماند. با فیلتر شدن این شبکه های اجتماعی این مورد بسیار بیشتر و بیشتر شد. که شما نمی توانید به راحتی و به بدون اتصال به فیلتر شکن به این شبکه ها وارد شوید.

اما خب آیا اتصال به فیلتر شکن برای این کار مناسب و کار درستی است؟ باید در پاسخ شما عزیزان بگوییم که هیچ گونه چیز غیر قانونی در فیلتر شکن ها دیده نمی شود و بسیاری از مردم از این فیلتر شکن ها استفاده می کنند. حتی بعضی از فیلتر شکن به دلیل امنیت بالا همانند فیلتر شکن IP Safe VPN از همه داده های شما به صورت اختصاصی از جهت رفع خطر ها و وارد شدن هکر ها از این قابلیت های سیف استفاده می کنند.

 

سرور های قوی IP Safe VPN

یکی از مهم ترین و بهترین قابلیت هر فیلتر شکن سرور ها می باشند. که می توانید شما با اتصال به این وی پی ان می توانید به همه محدودیت ها خاتمه دهید. علاوه بر این موضوع این فیلتر شکن به بیش از 50 کشور مختلف با سرور های قوی مسلط می باشد. که می توانید با اتصال به آن به بالاترین سطح اینترنت که همه شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، تلگرام ، توییتر ، فیسبوک را به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی باز کنید.

 

دانلود مستقیم فیلتر شکن IP Safe VPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

2 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago