دانلود فیلتر شکن کم حجم Newrgu VPN

دانلود فیلتر شکن کم حجم Newrgu VPN

استفاده از فیلتر شکنی قابل اعتماد و قوی امروزه خیلی فکر کاربران دنیای اینترنت را به خود درگیر کرده است. Newrgu VPN از وی پی ان هایی کم حجم به حساب می آید که از خیلی جهان توانسته است نظر مخاطبان را به درگیر کند و اینگونه خودش را به دنیای دیجیتال معرفی کرده است. در این بخش ما بررسی هایی از این فیلتر شکن را برای شما از چندین لحاظ متنوع انجام داده ایم.

 

سرور های نامحدود و پرسرعت Newrgu VPN

این فیلتر شکن برای شما سرور های بسیار قوی و متنوعی را قابل استفاده قرار دادهاست. پس شما کاربران می توانید هر چقدر می خواهید استفاده را از این سرور های رایگان ببرید. یکی از ویژگی هایی که این VPN انتخاب خودکار سرور پر سرعت با توجه به شرایط شما است. این فیلتر شکن با توجه به سرعت اینترنت شما سرور مناسب را برگذیده و بهترین اتصال را برقرار می کند.

 

Newrgu VPN از سرور های نامحدود زیادی برخور دار است و شما کاربران در قسمت پایینی برنامه می توانید به سرور های موجود در این نرم افزار دسترسی داشته باشید و با توجه به اختیار خودتان سرور مورد نظر را انتخاب و به آن متصل شوید.

تغییرات ظاهری و فضای Newrgu VPN

با ورود به داخل نرم افزار می توانید به قسمت سرور ها سر بزنید. که در این قسمت پینگ شما و سرعت شما را نشان می دهد که شما می توانید به دلخواه خودتان بهترین سرور را انتخاب نمایید. که این نشان دادن پینگ برای انجام بازی های انلاین در انتخاب بهترین سرور کمک زیادی را به شما می کند.
ظاهر و محیط این نرم افزار بسیار ساده و متفاوت طراحی شده است و شما فقط با یک کلیک می توانید به این فیلتر شکن قوی و رایگان متصل شوید.شما کاربران گرامی با ورود به قسمت تنظیمات و در آن جا تنظیمات ظاهری این نرم افزار را شخصی سازی کنید.

 

دغدغه کاربران برای انتخاب یک فیلتر شکن در چه چیزی است؟

امروزه کاربران برای انتخاب یک فیلتر شکن مطمئن چند چیز را به صورت دقیق بررسی می کنند و برای کاربران خیلی مهم است. یکی از آن ها داشتن امنیت کافی و ایمن بودن فیلتر شکن که هر کاربری برای اینکه اطلاعات شخصی و حریم حصوصی شان به خطر نیفتد به دنبال فیلتر شکنی ایمن می گردند که Newrgu VPN از این نظر کاملا ایمن بوده و خواهد بود.

یکی دیگر از آن دغدغه ها داشتن سرعت کافی و قابل قبول می باشد. هر کاربری قطعا به سرعت دانلود و آپلود یک فیلتر شکن اهمیت می دهد و با توجه به سرعتی که به شما می دهد آن را انتخاب می کند. که خب با توجه به بررسی هایی که تیم ما بر روی Newrgu VPN انجام داده اند این فیلتر شکن سرعت بسیار عالی دارد.

همان طور که گفتیم در این مقاله همه موارد در باره فیلتر شکنNewrgu VPN بررسی شد و کامل برای کاربران عزیز شرح دادیم. امیدواریم که همه موارد گفته شده برای شما کاربران عزیز نیز مفید واقع شده باشد .

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Newrgu VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *