برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن Air Net VPN مناسب آندروید

فیلتر شکن قابل اعتماد Air Net VPN

فیلتر شکن ابزاری است که برای سانسور های اینترنتی در این روز ها از آن استفاده می شود. داشتن یک فیلتر شکن قابل اعتماد و مطمئن می تواند بسیار مفید باشد و شما را از چندین جهت تامین کند. فیلتر شکن Air Net VPN مناسب اندروید می باشد و برای این سیستم عامل فوق العاده بی نظیر کار می کند. از همه مهم تر ایمنی بالای این فیلتر شکن است که شما را از هر لحاظ ایمن نگه می دارد و از تمامی اطلاعات شما به صورت اختصاصی محافظت می کند. می توان با اقتدار گفت که این فیلتر شکن از ایمن ترین فیلتر شکن های حال حاضر است و امنیت داده های شما را کاملا تامین می کند.

 

نکته جالبی که درباره فیلتر شکن Air Net VPN وجود دارد مناسب بودن برای سیستم عامل های اندروید است. این فیلتر شکن به صورت اختصاصی برای آندروید ساخته شده است و شما نمی توانید در گوشی های آندروید و کامپیوتر از آن استفاده نمایید. قابل توجه شما کاربران این فیلتر شکن کاملا رایگان می باشد و شما می توانید این فیلتر شکن را بدون پرداخت هیچ هزینه ای از فروشگاه گوگل پلی دریافت کنید.

نسخه پرمیوم Air Net VPN

هنگام نصب و اجرای این فیلتر شکن شما با دو نسخه از آن طرف هستید یک نسخه عادی و پرمیوم که نسخه پرمیوم آن نیاز به پرداخت هزینه است. در نسخه پرمیوم فیلتر شکن Air Net VPN شما با سرور های بیشتر و امکانات بهتر طرف هستید و شما هیچ محدودیت اتصالی نخواهید داشت. البته لازم به ذکر است که بین نسخه عادی و نسخه پرمیوم این فیلتر شکن فرق زیادی وجود ندارد فقط سرعت سرور های نسخه پرمیوم از عادی بیشتر می باشد.

دارای سرور های رایگان و پرسرعت

از مهم ترین ویژگی های این فیلتر شکن سرور های آن است که از سرعت بی نظیری برخوردار هستند. نکته ای که در مورد این فیلتر شکن جالب است از هر سرور شما می توانید به صورت نامحدود استفاده کنید و بدون محدودیت زمانی به آن متصل باشید. به صورت کلی در صورت اتصال به سرور های داخل فیلتر شکن Air Net VPN می توانید به دانلود پر حجم ترین فایل را بروید و هیچ قطع و وصلی را نیز تجربه نکنید.

 

سرور های اختصاصی پرمیوم این فیلتر شکن برای انجام بازی های آنلاین مناسب می باشند. با اتصال به این سرور ها شما می توانید ساعت ها بازی انجام دهید و از بابت پینگ خود دیگر نگران نباشید و با خیال راحت به انجام بازی های خود بپردازید.

 

در این بخش از سرعت فیلتر شکن پرسرعت Air Net VPN برای شما یک تست گرفته ایم تا سرعت این فیلتر شکن را به شما کاربران گرامی نشان دهیم:

با توجه به اینکه این فیلتر شکن این سرعت را در اختیار شما قرار می دهد. شما دیگر برای انجام هر کاری نیاز به هیچ فیلتر شکن دیگری ندارد و شما با این فیلتر شکن یک ابزار فوق العاده را دارید.

 

دانلود فیلتر شکن پر سرعت Air Net VPN با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

12 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago