دانلود فیلتر شکن KoaliVPN برای گوشی هواوی

امنیت مهم ترین رکن فیلتر شکن KoaliVPN

هر فیلتر شکن چند بخش مهم و حیاتی دارد که آن نرم افزار را با این بخش ها انتخاب می کنند. یکی از مهم ترین این بخش ها امنیت فیلتر شکن می باشد که برای کاربران اهمیت زیادی دارد. فیلتر شکن KoaliVPN برنامه نویسان این فیلتر شکن به گونه ای تنظیمات داخلی را چیده اند که هیچ اجازه و دسترسی در خصوص حریم شخصی کاربران نمی دهد. در کل از تمامی حریم خصوصی و شخصی کاربران حافظت می کند و آن ها را کد گذاری و قفل می کند. وقتی که کاربران از امنیت یک نرم افزار مطمئن شوند با خیال راحت آن را نصب کرده و ازش استفاده می کنند.

 

از ویژگی های این فیلتر شکن امنیت بالای آن بود که درباره آن توضیحات لازم داده شد. در کنار امنیت بالای آن این فیلرت شکن ابزاری کامل و بی نقص برای بهبود کیفیت اینترنت و دور زدن تمامی تحریم ها می باشد. از این رو شما با نصب و اجرای فیلتر شکن KoaliVPN با یک ابزار کامل و تماما کاربردی طرف هستید.

فیلتر شکن KoaliVPN مناسب برای هواوی

امروزه در کشور ما بسیاری از مردم از گوشی های هواوی استفاده می کنند. و خب باتوجه به وضعیت نچندان جالب اینترنت در کشور ما قطعا برای بهبود کیفیت اینترنت و دو زدن تحریم ها به یک فیلتر شکن احتیاج پیدا می کنید. فیلتر شکن KoaliVPN بریا گوشی های هواوی مناسب می باشد و سرور های داخل فیلتر شکن  برای هواوی مناسب می باشد. یعنی سرور های این فیلتر شکن با گوشی هواوی سازگاری جالبی دارند و شما با نصب کردن این فیلتر شکن همه کار را می توانید انجام بدهید.

 

گوشی هواوی خودش در تحریم های زیادی به سر می برد و شما می توانید با اتصال به این فیلتر شکن تمامی این تحریم هارا دور بزنید. به صورت کلی فیلتر شکن KoaliVPN شما را از دست تمامی فیلترینگ ها و تحریم ها نجات می دهد و مناسب هواوی نیز می باشد.

کمترین مصرف باتری در تمامی دستگاه ها

از مهم ترین ویژگی این فیلتر مصرف بسیار پایین باتری هنگام استفاده است. شما کاربران هنگامی که به این فیلتر شکن متصل هستید به گونه ای کار می کند که انرژی باتری گوشی شما را ذخیره می کند و اجازه مصرف بیش از حد آن را نمی دهد. این امر باعث شده است که کاربران ساعت ها به این فیلتر شکن متصل باشند و به صورت مداوم از آن استفاده کنند.

 

در این قسمت تست سرعتی را از فیلتر شکن KoaliVPN گرفته ایم تا سرعت دانلود و از همه مهم تر آپلود این فیلتر شکن را برای شما به نمایش بگذاریم:

هانطور که مشاهده کردید فیلتر شکن KoaliVPN هم از لحاظ دانلود و هم آپلود سرعت بی نظیر و فوق العاده ای را دارد. شما کاربران برای دانلود فایل های با حجم بالا هم نیز می توانید از این فیلتر شکن استفاده کنید.

 

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن KoaliVPN 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *