برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود رایگان فیلتر شکن جدید و قوی StingrayVPN

تجربه بالاترین سطح سرعت اینترنت

کاربران در هر فازی که بخواهند به فضای اینترنت وارد شوند. به دلیل های مختلف محدودتی ها و فیلترینگ های زیادی نیز اعمال کرده اند. تا شما نتوانید به فضای آزاد و بدون محدودیت وارد شوید. از این رو شما باید از فیلتر شکنی قوی و پرسرعت استفاده کنید. تا به توانید به راحتی از این محدودیت ها عبور کنید و به چیزی که می خواهید بسید. خلاصه ای از این مورد به شما بدهیم که همه کاربران امروزه به فیلتر شکنی قوی نیازمند هستند. فیلتر شکن StingrayVPN جدید و قوی می باشد. که کاربران به راحتی می توانند از خدمات عالی و بدون هیچ گونه کم و کاستی آن به صورت رایگان استفاده کنند.

 

 

اندک زمان برای برقرار کردن اتصال قوی ایر شیپ وی پی ان لازم است. برای ایجاد و برقراری اتصال شما کافی از چندین مرحله ساده را پشت سر بگذارید. با وارد شدن به نرم افزار باید با چند قوانین موافقت و آن ها را بخوانید. بعد از آن شما با وارد شدن به داخل فیلتر شکن می توانید با انتخاب سرور مورد نظر خودتان سپس یک عدد کلیک ساده اتصال پایدار خود را به وجود بی آورد.

ماندگاری در اتصال و سرعت بالا

داشتن یک اتصال قوی برای هر کاربری بسیار حائز اهمیت می باشد. فیلتر شکن StingrayVPN کامل تست شده و از همه جهات بهترین خدمات را با سرویس های رایگان خود به شما می دهد. منتظر بودن در هنگام برقرای اتصال برای شما این موارد را نشان می دهد. که نیاز به هیچ چیزی برای اتصال وجود ندارد. به گونه ای که قبل از اتصال شما نیازی نیست که هیچ چیزی را از داده های خود جهت ثبت نام و یا ورود به آن وارد کنید.

در همین جهت سرعت اینترنت شما و امنیت به بالاترین سطح خود می رسد. ایر شیپ وی پی ان با توجه به این اقدام هایی که انجام می دهد در برقراری اتصالی ایمن نقس حیاتی دارد. به گونه ای که شما را به درجه ای می رساند که هیچ چیزی نمی تواند به داخل حریم شما نفوذ کند. در همین جهت بسیار فعال و همیشه می توانید تا ساعت ها به آن متصل باشید و بمانید.

 

قابلیت های تک و خاص StingrayVPN

خدمات رایگان و سرویس های مجانی: در کنار همه ویژگی هایی که به آن اشاره کردیم این فیلتر شکن دارای خدمات کامل رایگان و سرویس های مفت و مجانی می باشد که در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهند. می توانید به وسیله این فیلتر شکن شما به همه بخش های اینترنت دسترسی داشته باشید.

امنیت بالا و سرعت بی نظیر: قابلیت ها و امکانات بالای StingrayVPN باید به امنیت بی نظیر آن اشاره کرد. که حتی موقع قطع شدن اتصال باز هم تین مورد پا برجا می باشد. در ادامه این مورد شما باید سرعت بی نظیر این فیلتر شکن را تست کنید تا به آن پی ببرید.

 

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی StingrayVPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago