برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک

ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل اعتماد با نهایت امنیت ممکن است که به شما امکان می‌دهد. به صورت یک کاربر نامشخص و به دور از تحریم های جهانی به هر چیزی در اینترنت و هر محتوایی دسترسی پیدا کنید. با استفاده از شبکه خصوصی سرورهای فعال StashVPN در نقاط مختلف جهان می‌توانید از اینترنت لذت ببرید بدون اینکه مشکلی برای حریم خصوصی و امنیتشما عزیزان پیش بیاید. این وی پی ان را می توانید در حوضه های مختلف باایجاد یک پنجره جدید که همه محدودیت ها را برای شما رفع می کند. استفاده و به همه بخش های فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کنید.

 

بسیاری از وی پی ان ها هستند امروزه که کاملا قلابس هستند. اما فیلتر شکن قوی StashVPN به گونه ای می باشد که شمار را به عنوان یک کاربر دیگر از کشور متصل به سرور آن معرفی می کند. دور زدن محدودیت‌های جغرافیایی به راحتی به محتوای مورد علاقه خود در هر کجای کره خاکی می توانید محتوای مورد علاقه خود را دنبال کنید. به عنوان مثال  فیلم‌ها، سریال‌ها، بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی گوناگون و هر محتوایی که به آن علاقه مند هستید را می توانید از طریق اتصال و فقط با یک کلیک ساده به فیلتر شکن ستش وی پی ان امکان پذیر کنید.

StashVPN تعداد سرور بالا – حجم نامحدود

یک قسمت بسیار مهم در فیلتر شکن ها وجود دارد. که آن هم سرور ها می باشد که کاملا در اتصال شما دست اصلی را دارند. به همین خاطر باید در انتخاب فیلتر شکن سرور های آن را در نظر بگیرید. از طرفی فیلتر شکن StashVPN دارای دو نوع سرور می باشد. یک دسته که رایگان هستند و می توانید بدون هزینه از آن استفاده کنید. و دسته دیگر سرور ها که سرور ها Premieum می نامند باید برای استفاده از آن ها هزینه ای را پرداخت کنید. باید توجه داشت که سرور های این VPN دارای تعداد بسیار بالا و البته بدون محدودیت در حجم می باشند. یعنی شما می توانید در دانلود های پر حجم خود ازش استفاده کنید و همچنان اتصال شما برقرار بماند.

 

اتصال بدون وقفه و ایمن

برخلاف باقی سرویس های وی پی ان این فیلتر شکن هرگز شما را محدود به حجم خاصی نمی‌کند. به شما این امکان را می‌دهد تا به بیش از 200 سرور این برنامه در نقاط گوناگون جهان اتصال یابید و به راحتی به همه اینترنت وارد شوید و قدم بگذارید. بدون دردسر و به راحتی کد های بین سرور ها جابجا و رد و بدل می شود. این فیلتر شکن اندروید بیش از  100000+ دانلود و البته با آدرس IP ثابت را در اختیار شما قرار می دهد. هنگامی که یم گوییم آی پی ثابت دقیقا امنیت داده های شما و حریم شخصی کاربر چندین برابر بهتر می شود. به گونه ای که حتی در هنگام بروز مشکلاتی در اتصال آی پی شما ثابت و هیچ داده ای از شما لو نمی رود.

 

دانلود مستقیم فیلتر شکن فعال StashVPN

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی و جدید DuneVPN

اتصال بدون محدودیت و بارگیری مستقیم فیلتر شکن ها در یک برهه زمانی به یک…

3 روز ago