برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فعال ترین فیلتر شکن Kaspersky VPN

اتصالی پرسرعت و سریع با کسپر سکای

هر کاربری امروزه به دنبال یک VPN پرسرعت فعال می باشد. به دلیل اینکه اکثر شبکه های اجتماعی معتبر و سایت های مهم دنیا در کشور ما فیلتر می باشند. از این رو بیشتر مردم به یک وی پی ان قوی و پرسرعت نیاز پیدا کرده اند. فیلتر شکن Kaspersky VPN دسته ای از فیلتر شکن ها است که از لحاظ سرعت واقعا رقیب می طلبد و سرور های آن بسیار قوی می باشند. استفاده از سرور های فیلتر شکن کسپر سکای به گونه ای است که شما کاربران می توانید به صورت نامحدود هم از لحاظ دانلود و هم از لحاظ زمانی از آن استفاده کنید. به طور کلی این فیلتر شکن از لحاظ سرعت بی نقص برای شما عمل می کند. لازم به ذکر می باشد که جزو فعال ترین فیلتر شکن های سال 2024 هم به حساب می اید که آماری بی نظیر است.

 

به علاوه آن شما می توانید با اتصال به سرور های این فیلتر شکن بازی های آنلاین حال حاضر دنیا را انجام دهید. بازی هایی مثل پابجی و کالاف برای اجرا کردنشان به پینگ خوبی نیاز دارند و بعضی وقت ها هست که خود اینترنت به تنهایی نمی تواند این پینگ مناسب را تامین کند. با اتصال به سرور های این فیلتر شکن می توانید پینگ و سرعت اینترنت خود را ارتقا دهید و با خیالی راحت به رقیب هایتان بگویید پذیراییم.

محیط بی همتا و درجه یک Kaspersky VPN

شما کاربران گرامی هنگامی که وارد این فیلتر شکن می شوید با یک محیط و فضای ساده روبه رو خواهید شد. که این سادگی کار به شما اجازه می دهد به راحتی از تمام امکانات داخل فیلتر شکن استفاده نمایید. تصویر زمینه این فیلتر شکن کاملا یک دست می باشد. علاوه بر این موضوع شما می توانید در بخش نوتیف های این فیلتر شکن از اعلان های اعصاب خورد کن بگذرید. یا با این کار دیگر شاهد تبلیغ های خسته کننده نیز نباشید.

 

قابلیت اتصال روی همه اینترنت های کشور

یکی از مهم ترین ویژگی های فیلتر شکن Kaspersky VPN این است که می تواند به همه اینترنت های داخل کشور اتصال یابد. و برای همه اینترنت ها یعنی ایرانسل ، همراه اول سرور های جداگانه دارد و شما می تواند به آن متصل شوید. البته با توجه به بررسی هایی که تیم ما بر روی این فیلتر شکن انجام داده اند بر روی خط همراه اول این فیلتر شکن بسیار عالی و بهتر از بقیه کار می کند.

باید این را اظافه کنیم که به دلیل سرعت بد اینترنت در این چند وقت اخیر و ناسازگاری با سرور های داخل وی پی ان موفق به گرفتن تست سرعت از فیلتر شکن نشدیم. اما این وضعیت موقتی می باشد و در کوتاه ترین وقت ممکن برطرف خواهد شد.

 

دانلود فیلتر شکن Kaspersky VPN مخصوص اندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago