دانلود فلیتر شکن Astrill VPN برای سیستم عامل آندروید

دریافت آستریل وی پی ان به صورت مستقیم

به طور قطع هر کاربری تا به امروز حداقل یک بار از فیلتر شکن ها استفاده کرده است. به دلیل وجود تحریم های مشکل ساز و وضعیت فعلی کشور ما برای ورود به داخل سایت های معتبر خارجی به فیلتر شکن نیاز دارید. از این رو در این مقاله تیم ما برای شما یک فیلتر شکن قوی را معرفی نموده است. فیلتر شکن قوی Astrill VPN از فیلتر شکن های کاملا رایگان و بی نقص است. که در سال 2023 ساخته و عرضه شده است این فیلتر شکن حجم بسیار پایین و مناسبی دارد که برای همه کاربران و گوشی ها مناسب می باشد. در ادامه این مقاله به همه ویژگی های آستریل وی پی ان به صورت تخصصی می پردازیم.

 

این فیلتر شکن مخصوص سیستم عامل آندروید می باشد. به گونه ای که فقط کاربران آندروید می توانند آن را دریافت و ازش استفاده کنند. علاوه بر آن برای همه نوع آدرویدی نمی باشد و گوشی هایی که آندروید 7 به پایین دارند نمی توانند از این فیلتر شکن استفاده نمایند. از این رو باید گوشی همراه شما آندروید نسبتا بالایی داشته باشد. لازم به ذکر است شما به راحتی می تواند برای دانلود این فیلتر شکن اقدام نمایید. برای دانلود Astrill VPN می توانید به داخل گوگل پلی سر بزنید و یا به صورت کاملا رایگان و مشتقیم از سایت ما به راحتی دانلود نمایید.

حفظ حریم خصوصی کاربران به وسیله Astrill VPN

به طور قطع برای هر کاربری این موضوع مهم می باشد که وی پی ان از حریم شخصی کاربر محتفظت کند. از آجایی که فیلتر شکن های امروزه اتصال چندان ایمنی را ندارد. به همین دلیل فیلتر شکنی که از آن استفاده می کنید باید بتواند امنیت کاربرانش را تامین کند. با فیلتر شکن ایمن Astrill VPN شما یک اتصال کاملا امن را دارید. این امنیت به وسیله سرور های این فیلتر شکن که اتصال رمز گذاری شده را به وجود می آورند. از این رو به هیچ رباتی اجازه ورود به داده های شخصی و حریم شما داده نخواهد شد.

 

محیط جذاب و یک دست

یکی از مهم ترین ویژگ یهای این فیلتر شکن فضا و محیط مناسب آن است. از آنجایی که شما با ورود به داخل هر نرم افزار اولین چیز فضا ان به چشم شما می آید. فیلتر شکن آستریل وی پی ان یک فضای بسیار خاص و یک دستی دارد به گونه ای که هیچ باگی را در عین استفاده از آن نمی بینید.

نکته مهم این فیلتر شکن برای سیستم عامل آندروید ساخته شده است و برای کاربران این سیستم عامل می تواند بسیار کاربردی باشد. از این رو در قسمت پایین تر لینک مستقیم دانلود این وی پی ان برای شما قرار داده ایم.

 

لینک دانلود فیلتر شکن Astrill VPN برای اندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *