برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلترشکن پرقدرت هایما برای کال آف دیوتی

دانلود فیلتر شکن Haima VPN به صورت مستقیم

هر کاربری در دنیای اینترنت پیش آمده است که برای ورود به سایت و برنامه های خارجی به بن بست بخورد. برای گذشت از این تحریم ها و فیلترینگ ها شما نیاز به فیلتر شکن قوی دارید. فیلتر شکن ها اپ و سایت های تحریم شده را قفل گشایی می کنند و یک فضای آزاد را می سازند. با این کار شما می توانید به صورت آزادانه در دنیای اینترنت بگردید و به کار های خودتان بپردازید. فیلتر شکن هایما از جدید ترین و پر سرعت ترین فیلتر شکن ها به حساب می آید. که شما با اتصال به یک وی پی ان پرقدرت می توانید به یک فضای آزاد در اینترنت دسترسی داشته باشید.در ادامه این مقاله به صورت اختصاصی این فیلتر شکن پرقدرت را مورد بررسی و نقد قرار داده ایم.

 

این فیلتر شکن کاملا رایگان می باشد و شما بدون پرداخت هیچ پولی می توانید این فیلتر شکن را داشته باشید. نکته بسیار مهم در مورد این فیلتر شکن حجم کم و مناسب همه سنین است. علاوه بر آن در همان روز های ابتدایی عرضه کمترین زمان به دانلود های زیادی دست یافت. کاربران که این اطلاعات را می بینند قطعا میل به دانلود و استفاده از این فیلتر شکن زیاد می شود.

سرور های مخصوص بازی فیلتر شکن هایما

وقتی حرف از یک فیلترشکن قوی می زنیم ناخودآگاه ذهن ما به طرف سرعت آن می رود. سرعت یک فیلتر شکن بسیار گزینه حیاتی و مهمی می باشد که برای کاربران اهمیت زیادی دارد. از این رو سرور های این فیلتر شکن را مورد بررسی قرار دادیم و متوجه سرعت بالای آن ها شدیم. به گونه ای که سرعت این فیلتر شکن برای بازی های آنلاین نظیر کال اف دیوتی بسیار مناسب می باشد. شما می توانید با توجه به سرعت و پینگ فوق العاده ای که به شما می دهد می توانید ساعت ها به این فیلتر شکن متصل بمانید و به انجام بازی های خود بپردازید. علاوه بر آن سرعت این فیلتر شکن در دانلود و آپلود فایل هایتان بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

 

ایمنی هدف اول هر وی پی ان

هنگامی که شما به فیلتر شکن هایما متصل می شوید. به صورت خودکار سرور های این فیلتر شکن بین سرور متصل به آن و اطلاعات شخصی گوشی تان کد گذاری هایی انجام می دهد. این کار باعث می شود که اتمامی اطلاعات شما در یک جای امن نگه داری شود. از این رو هیچ اجازه ورود و دسترسی به حریم شخصی کاربران داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است که به دلیل وضعیت بد اینترنت و ناسازگاری که بین سرور ها به وجود آمد. نتوانستیم از فیلتر شکن قوی هایما یک تست سرعت بگیریم و برای شما کاربران گرامی به نمایش بگذاریم. اما این ناسازگاری و وضعیت اینترنت دائمی نمی باشد و قطعا رو به بهبود خواهد رفت.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی هایما به صورت کاملا رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و ایمن ShieldVPN

دانلود فیلتر شکن ShieldVPN برای آندروید به طور قطع وی پی ان ها مهم ترین…

10 ساعت ago

دانلود وی پی ان قوی و سریع ZP VPN + لینک دانلود

فیلتر شکن چه کاربردی دارد؟ فیلتر شکن ها امروزه نقش اساسی را در بین کاربران…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن به روز فالکون وی پی ان به صورت رایگان

دانلود Falcon VPN به صورت مستقیم فیلتر شکن ها نقش اساسی و پر رنگی را…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مطمئن LEW VPN به صورت مستقیم

 دانلود رایگان LEW VPN برای اندروید هر کاربری امروزه به طور قطع به فیلتر شکن…

11 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع Gulf VPN

دانلود فیلتر شکن Gulf VPN به صورت مستقیم در دنیای امروز اینترنت نقش بسیار مهمی…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن AA VPN برای یوتیوب

دانلود فیلتر شکن AA VPN کاملا رایگان در کشور ما همان جور که خودتان مطلع…

1 روز ago