برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلترشکن Quick Pro VPN برای آندروید

دانلود وی پی ان Quick Pro VPN به صورت مستقیم

همه کاربران دنیای اینترنت امروزه به دنبال یک فیلتر شکن قوی می باشند. که بتواند تحریم ها و فیلتر شکن های حال حاضر را بتواند دور بزند. داشتن یک فیلتر شکن که این کار ها را برای شما انجام دهد می تواند در دنیای اینترنت کمک زیادی را به شما بکند. فیلتر شکن Quick Pro VPN که برای آندروید نیز می باشد می تواند تمامی فیلترینگ های داخل ایران را بشکند و یک تجربه آزادانه را برای شما به وجود بیاورد. این فیلتر شکن ویژگی های فوق العادهای دارد که در این مقاله به صورت اختصاصی به آن ها می پردازیم.

 

دانلود فیلتر شکن Quick Pro VPN بسیار ساده می باشد و شما با رفتن به گوگل پلی یا در بخش پاییت تر همین صفحه سایت ما می توانید این فیلتر شکن را دانلود نمایید. از آنجایی که گوگل پلی در کشور ما تحریم می باشد. تیمما به شما توصیه می کند که این فیلتر شکن را با لینک مستقیم از سایت ما دانلود نمایید.

قابلیت اتصال روی همه اینترنت های کشور با Quick Pro VPN

شما کاربران گرامی می توانید با این فیلتر شکن به تمامی اینترنت های اپراتور های داخل ایران متصل شوید. این کار باعث شده است که کاربران با هر خط اینترنتی که باشند بتوانند به سرور های Quick Pro VPN متصل شوند. از همه مهم تر یکسان بودن سرعت با هر اینترنت است و شما را از لحاظ سرعت کامل تامین می کند. سرعت این فیلتر شکن واقعا بی نظیر می باشد به گونه ای که شما می توانید در انجام بازی های انلاین برای افزایش سرعت اینترنت تان از این فیلتر شکن استفاده نمایید.

سرور های داخل این فیلتر شکن آی پی ثابت و از همه مهم تر نامحدود را به شما می دهند. شما می توانید با اتصال به سرور های فیلتر شکن Quick Pro VPN بدون هیچ محدودیتی ساعت ها به آن متصل باشید و کار های خود را از جمله وب گردی و دانلود های تان را انجام بدهید.

 

ویژگی های جالب فیلتر شکن Quick Pro VPN

  • کمترین مصرف باتری در تمامی دستگاه ها: هنگام اتصال به سرور های این فیلتر شکن نه تنها به باتر یگوشی شما صدمه ای وارد نمی شود. بلکه از باتری شما نیز محافظت هم می کند و کمترین مصرف را دارد. این کار باعث شده است که کاربران ساعت ها بدون قطع کردن از این فیلتر شکن استفاده کنند و باتری بسیار کمی را هم مصرف کنند.
  • قابلیت Auto Connnet: پیش می آید که هنگامی که به فیلتر شکن متصل هستید اینترنت مشکلی برایش پیش بیاید و ارتباط شما قطع شود. اما این فیلتر شکن دارای قابلیت تو کانکت است که شما به صورت خودکار دوباره با سرور داخل فیلتر شکن متصل می شوید. این کار به صورت اتوماتیک و خودکار توسط خود نرم افزار انجام می شود و کار شما را بسیار آسان می کند.

باید این مورد را به شما کاربران اطلاع دهیم که به دلیل ناسازگاری که  اینترنت ما با سرور های فیلتر شکن دارد. نتوانستیم از فیلتر شکن Quick Pro VPN تست سرعتی بگیریم و برای شما بارگذاری کنیم.

 

دانلود فیلتر Quick Pro VPN با لینک مستقیم برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Mullvad VPN

دریافت تحریم شکن Mullvad VPN + مراحل راه اندازی به طور قطع هر کاربری در…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان LetsVPN برای آندروید

دریافت فیلتر شکن LetsVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال قوی که بتواند شما را…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص تلگرام Zoog VPN

باریگری فیلتر شکن زاگ وی پی ان + نحوه کارایی یکی از اصلی ترین ویژگی…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و پرقدرت AdGuard VPN

نحوه راه اندازی و اتصال امیروزه ایجاد یک فضای ایمن و قوی برای سرویس های…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع CandyLink VPN

دانلود فیلتر شکن CandyLink VPN به صورت مستقیم هر کاربری امروزه به دنبال یک اتصال…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص دانلود Nomad VPN

دریافت نرم افزار رفع فیلترینگ به صورت رایگان همانطور که می دانید دنیای امروزی که…

5 ساعت ago