برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن آبی مناسب گیمر ها Blue VPN

برقراری اتصال سریع و قوی

در فضای مجازی امروزه کاملا شاهد این هستیم که کاربران به سمت دنیای گیم هجوم آورده اند. اما خب شاهد هستید که سرعت اینترنت در کشور ما چندان تعریفی ندارد. به همین خاطر کاربران به صورت عمده از DNS ها و یا VPN استفاده می کنند. فیلتر شکن Blue VPN مناسب گیمر ها می باشد که با آن به بهترین سرعت و پینگ برسند. لازم به ذکر می باشد که این فیلتر شکن دارای سرور های بسیار سریع می باشد و نکته جالب کاملا رایگان نیز می باشند و می توانید به آن ها متصل شوید. کاربرانی که از این وی پی ان استفاده کردند نتیجه خوبی گرفته اند و توانسته اند به چیزی که می خواهند نیز برسند.

 

باید به این مورد توجه داشت که خدمات فیلتر شکن Blue VPN به صورت کاملا رایگان ارائه می شود. از طرفی دارای قوی ترین پروتکل های ایمنی می باشد که شما می توانید به راحتی اتصال خود را برقرار کنید. حتی برای دانلود آن شما نیاز به هیچ چیزی ندارید و در جهت اتصال به آن فقط کافی است آن را در سیستم خود نصب و با یک کلیک ساده اتصال خودتان را برقرار نمایید.

نحوه برقراری اتصال به فیلتر شکن Blue VPN

هر فیلتر شکن در راستای برقراری ارتباط با سرور ها یک مسیر مشخصی دارد. که در این قسمت چگونگی برقراری اتصال به فیلتر شکن Blue VPN را برای شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

قدم اول دانلود کردن برنامه است برای دانلود این فیلتر شکن شما می توانید از فروشگاه گوکل پلی دانلود کنید. اما خب به خاطر اینکه این شبکه فیلتر می باشد ممکن است کار را برای کاربران کمی سخت بکند. به همین خاطر تیم ما برای شما لینک دانلود این فیلتر شکن را در آخر مقاله برای شما قرار داده اند.

  1. بعد از دانلود کردن باید این فیلتر شکن را نصب کنید. با وارد شدن به داخل فیلتر شکن شما می توانید از طریق قسمت سرور ها سرور مد نظرتان را انتخاب کنید و با توجه به اینترنت شما پینگ مورد نظر را دریافت نمایید.
  2. پس از این موضوع با برگشتن به صفحه اصلی نرم افزار با یک کلیک ساده بر روی وسط صفحه نمایش می توانید ارتباط را برقرار کنید و به همه قسمت های اینترنت دسترسی داشته باشید.
  3. باید توجه داشت که پس از انتخاب سرور و کلیک کردن ممکن است چند ثانیه تا برقراری اتصال طول بکشید. در این مدت زمان به شما پیشنهاد می کنیم که از برنامه خارج نشوید تا اتصال شما کنسل نشود.

 

مناسب برای گوشی های آندروید

نکته ای که اینجا وجود دارد فیلتر شکن آبی یا همان Blue VPN مناسب سیستم عامل آندروید است. به گونه ای که شما می توانید بر روی همه گوشی های آندروید چه قوی و متوسط این فیلتر شکن را دانلود و سپس نصب نمایید. و به انجام بازی های آنلاین با بالا ترین سرعت ممکن بپردازید. در جهت دانلود این فیلتر شکن می توانید از طریق لینکی که در این زیر درج شده است اقدان نمایید.

 

دانلود فیلتر شکن قوی Blue VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago