لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن افرا مناسب برای همراه اول

فیلتر شکن افرا جزو آن دسته از فیلتر شکن ها است که با اسم فارسی در بین کاربران معرفی اش کرده اند. اسم دیگر و انگلیسی آن Maple VPN است و با این اسم هم می توانید آن را شناسایی کنید. این فیلتر شکن با توجه به قابلیت های فوق العاده ای که دارد بسیار در بین مردم رواج پیدا کرده است و امار جالبی دارد. فیلتر شکن افرا برای همه اپراتور های داخل ایران مناسب است اما برای اپراتور همراه اول داستان فرق دارد و از سرعت خیره کننده ای برخور دار است.

فضا و بک گراند کاملا ایرانی فیلتر شکن افرا

یکی از دلایل موفقیت این فیلتر شکن فضای بی نظیر و جذابی که برنامه نویسان ایرانی است که برای آن طراحی کرده اند. شما هنگام باز مردن و اجرای این فیلتر شکن با یک برج میلاد روبه رو می شوید که فضا سازی متفاوت و دلبرویی را در آن ایجاد کرده است.

 

این برج میلاد که دقیقا در وسط صفحه قرار گرفته است نور هایی از آن عبور می کند. شما کاربران وقتی همچین چیزی را میبینید خوی به خود جذب آن می شوید و این تصاویر شما را به قلب تهران می برد. از این موارد که بگذریم به رنگ بندی های خاص درون برنامه باید بپردازیم درون برنامه  رنگ های بی شماری را می بینید. هر رنگ در جای خود و استفاده به جایی که از آن شده است به هیچ وجه شما کاربران گرامی را اذیت نمی کند و اتفاقا برای شما مطمئنا جذاب هم می باشد.

سرور های نامحدود و پرسرعت

یکی از ویژگی های این فیلتر شکن سرور های سریع و متفاوت آن است. شما با تصال به سرور های داخل این فیلتر شکن می تواندی به صورت نامحدود از لحاظ دانلود و سرعت به کار خود بپردازید. و میبینید که واقعا سرعت غیر قابل باوری را نیر به شما می دهد و با خیال راحت می توانید فایل های با حجم زیاد را در کمترین زمان ممکن دانلود بکنید.

 

با توجه به اینکه سرعت یم فیلتر شکن امروزه برای کسانی که از وی پی ان استفاده می کنند خیلی مهم است. پس باید یک فیلتر شکن انتخاب کنید که از لحاظ سرعت و پینگی که به شما می دهد بتواند به خوبی عمل کند.

امنیت بالا وظیفه هر برنامه در دنیا

برای کاربران این موضوع خیلی مهم است که فیلتر شکنی و برنامه ای که از آن استفده می کنند امنیت و ایمنی لازم را داشته باشد. فیلتر شکن افرا در این امر به خوبی هر چه تمام تر عمل می کند. همنگام اتصال به این فیلتر شکن تمام اطلاعات و داده های شما کاربران عزیز رمز نگاری می شوند.

 

در این قسمت تست سرعت را از فیلتر شکن افرا برای شما کاربران گرامی قرار دادیم:

 

بله همینجوری که انتظارشم می رفت تست سرعتی که با اینترنت همراهی همراه اول از فیلتر افرا تست کرده اند بسیار بالا می باشد و به راحتی می توانید برای دانلود های خود از آن استفاده کنید.

 

 

 

 لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن افرا مناسب برای همراه اول

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *