دانلود فیلتر شکن امن و فعال WhiteHat VPN

راه اندازی و نحوه کارایی فیلتر شکن WhiteHat VPN

هر کاربری در ایران حتما بار ها با مشکل فیلترینگ روبرو شده است. مشکلی که بسیار اعصاب خورد کن می باشد و به گونه ای دسترسی همه چیز را گرفته. برای راهایی از آن شما باید از فیلتر شکن استفاده نمایید شاید بپرسید فیلتر شکن چیست؟فیلترشکن یک برنامه است که به شما این اجازه را می‌ دهد تا به سایت ها و برنامه هایی که به دلیل محدودیت‌های جغرافیایی یا سیاسی امکان استفاده از آن ها نیست. دسترسی پیدا کنید وی پی ان با ساخت یک ارتباط کدنگاری شده بین سیستم شما و یک سرور IP شما را تغییر می‌دهد. در این مقاله فیلتر شکن WhiteHat VPN را بررسی می کنیم.

 

قسمت مهم کارایی و نحوه کار کرد فیلتر شکن WhiteHat VPN می باشد. این فیلتر شکن کاربری بسیار ساده و روانی دارد به گونه ای که شما بعد از دانلود نصب کرد این فیلترشکن می توانید به این موضوع پی ببرید. هنگام ورود به داخل فیلتر شکن با انتخاب سرور خود در بین سرور ها تنها یک کلیک لازم است تا به آن متصل شوید. تمام بخش های این فیلتر شکن در دسترس قرار دارد و در جای مشخص و خوبی قرار گرفته اند. از این رو شما دچار سردرگمی به هیچ وجه نخواهید شد و می توانید از فضا و کاربری فیلتر شکن نهایت لذت را ببرید.

ویژگی های جالب و بی نظیر فیلتر شکن WhiteHat VPN

  • سرور های پرسرعت: نکته ای که در مورد این فیلتر شکن امن و فعال وجود دارد سرور های پرسرعت آن است. سرور های فیلتر شکن WhiteHat VPN سرعت باور نکردنی دارند و شما می توانید همه کار با این سرعت سرور انجام بدهید. با اتصال به سرور های متفاوت این فیلتر شکن می توانید دانلود های پر حجم را بدون هیچ محدودیت حجمی انجام دهید.
  • امنیت و حفاظت از حریم کاربران: به طور قطع نکته ای که برای همه کاربران بسیار مهم است ایمنی نرم افزار می باشد. فیلتر شکن وایت هت وی پی ان از امنیت بالایی برخور دارد و تمام اطلاعات شما را هنگام اتصال به سرور ها رمز گذاری و کد نگاری می کند. این امر باعث می شود که اجازه دسترسی به داده های شما به هر کسی داده نشود.
  • اتصال آنی و فوری: نکته ای که علاوه بر سرعت این فیلتر شکن وجود دارد. اتصال سریع و آنی این فیلتر شکن می باشد به گونه ای شما فقط با یک کلیک می توانید به سرور مورد نظرتان متصل شوید.

  • اتصال به همه اپراتور های اینترنت ایران: مهم ترین ویژگی که فیلتر شکن WhiteHat VPN دارد اتصال به همه اینترنت های داخلی می باشد. یعنی شما کاربران می توانید با هر اپراتوری که هستید ایرانسل ، همراه اول یا رایتل به سرور های این فیلتر شکن متصل شوید و یک پینگ بسیار عالی را دریافت کنید.

متاسفانه با توجه به سرعت بد اینترنت نتوانستیم تست سرعتی را از فیلتر شکن امن و فعال WhiteHat VPN بگیریم.

 

دانلود فیلتر شکن WhiteHat VPN با لینک دهی مستقیم

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *