برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن ایمن الو وی پی ان مناسب اپراتور رایتل

دریافت فیلتر شکن رایگان برای آندروید

ایجاد یک فضای ایمن درجهت حفظ حریم خصوصی کاربران نیاز همه کاربران می باشد. امروزه به دلیل وجود فضای امنیتی و یک سری مسائل سیاسی تحریم های اینترنتی بسیار زیاد شده است. از این رو برای ورود به فضای اینترنتی بدون وجود فیلترینگ باید از نرم اقزار های به اسم فیلتر شکن ها استفاده نمایید. فیلتر شمن ها یک فضای ایمن را برای شما عزیزان ایجاد می کنند. لازم به ذکر است که شما با اتصال به فیلتر شکن ایمن الو وی پی ان می توانید به همه سمت های فضای مجازی دسترسی داشته باشید.

 

این فیلتر شکن برای همگان قابل دانلود و دسترسی است. این فیلتر شکن کاملا رایگان می باشد و می توانید آن را از سایت های بین المللی و گوگل پلی دانلود نمایید. فیلتر شکن الو وی پی ان برای همه سنین مناسب می باشد و هیچ محدودیت سنی ندارد. از این رو در بین کاربران توانسته است نظرات قابل توجهی و مثبتی بگیرد. از طرفی می توان به راحتی برای همه سیستم عامل ها این فیلتر شکن داخلی را دانلود کرد و البته اجازه ورود به همه سایت های خارجی و داخلی را به شما می دهد.

دریافت قوی ترین سرور ها با الو وی پی ان

یکی از مهم ترین قسمت های هر فیلتر شکن بدون شک سرور های آن می باشد. با داشتن سرور های قوی فیلتر شکن مورد نظر شما می تواند اتصال قوی را پدید بیارد. علاوه بر آن این فیلتر شکن دارای بیش از 50 تا سرور قوی و ایمن می باشد. که می توانند علاوه بر اتصال سریع امنیت شما را هم تامین کنند. سرور های فیلتر شکن ALO VPNl می توانند از تمام داده های شما محافظت کنند. این فیلتر شکن داده های شما را کلا رمز گذاری می کنند تا بدین وسیله کسی نتواند وارد آنها بشود. علاوه بر آن به وسیله این فیلتر شکن شما می توانید پر حجم ترین دانلود ها را به راحتی هرچه تمام تر انجام دهید.

 

اتصال با سیم کارت رایتل

یکی از مهم ترین دغدغه های کاربرانی ایرانی داشتن یک فیلتر شکن برای سیم کارت هایی نظیر رایتل می باشد. این اپراتور داخلی امروزه برای کاربران بسیار پر کاربرد می باشد. از این رو داشتن یک فیلتر شکن قوی در جهت حل مشکل فیلترینگ بسیار مناسب می باشد. فیلتر شکن ایمن الو وی پی ان می تواند اتصال یکامل و پایدار را با این اینترنت داخلی پدید بیاورد. علاوه بر آن باید توجه داشت که سرعت بسیار بالایی را به شما می دهد که می توانید به هر چیزی دسترسی داشته باشید. البته باید توجه داشت که ممکن است به دلیل وضعیت بد اینترنت ممکن است قطع و وصلی هایی داشته باشد.

 

با عرض پوزش خدمت کاربران گرامی به دلیل ناسازگاری هایی که بین سرور ها و اینترنت ما به وجود آمد. نتوانستیم یک تست سرعت را برای شما کاربران عزیز برای شما بگیریم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن الو وی پی ان برای سیستم عامل آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago