دانلود فیلتر شکن ایمن و بدون قطعی Split VPN

نحوه راه اندازی فیلتر شکن Split VPN + لینک دانلود

به طور حتمی همگان کاربرانی که در ایران هستند با فیلتر شکن آشنا هستند. ابزاری می باشد که برای شما یک تونل ایجاد می کند که شما با ورود به آن می توانید همه فیلترینگ ها را دور بزنید. این امر باعث می شود که شما با یک فضای تماما آزادانه روبرو باشید. فیلتر شکن ها چند سالی میشه که یکی از پر دانلود ترین و مهم ترین نرم افزار ها به حساب می اید چون قطعا شما کاربران به آن نیاز پیدا خواهید کرد. در این مقاله برای آسانی کار شما یک فیلتر شکن ایمن و پرسرعت را معرفی شما کرده ایم. فیلتر شکن ایمن و بدون قطعی Split VPN از جدید ترین وی پی ان های گوگل پلی می باشد که توانسته است نظر و توجه کاربران دنیای اینترنت را به خود جلب کند.

 

این فیلتر شکن کاملا هم رایگان می باشد و در گوگل پلی قابل دسترس است. برای دسترسی به گوگل پلی به دلیل فیلترینگ باید از وی پی ان استفاده نمایید. اگر که به فیلتر شکن دسترسی نداشتید می توانید فیلتر شکن Split VPN را با لینک مستقیم از سایت ما دانلود نمایید، لینک دانلود در قسمت پایینی این صفحه موجود می باشد. یک فیلتر شکن کامل دارای چند رکن و ویژگی ثابت هستند که در بخش های دیگر به صورت اختصاصی به این ارکان پرداختیم.

ایمنی اولویت و هدف اصلی Split VPN

بعضی از فیلتر شکن ها هستند که به خاطر ایمنی بالایشان مورد توجه و معروف شده اند. اما در اکثر وی پی ان ها این ریسک وجود دارد که اطلاعات شما مورد تجاوز قرار بگیرد. به این دلیل که شرکت و فرد سازنده بعضی از فیلتر شکن ها معلوم نیست. اما فیلتر شکن اسپلیت وی پی ان کاملا ایمن می باشد و از امنیت بالایی برخوردار می باشد. اگر شما به قسمت کامنت های این فیلتر شکن بروید این مورد را بسیار معلوم است و از ایمنی این فیلتر شکن کاربران رضایت کامل را دارند. هرچه یک فیلتر شکن ایمن تر باشد کد گذاری ها و قفل کذاری هایی که بر روی حریم شخصی شما انجام می شود بیشتر است.

 

سرور های پرسرعت و بدون قطعی

سرور های یک فیلتر شکن سوتون اصلی و یک فیلتر شکن به حساب می آید. به این دلیل که اتصالی که برای شما به وجود می آید کاملا به سرور بستگی دارد. این فیلتر شکن نزدیک به 50 سرور فعال از کشور های مختلف دارد تمام سرور های فیلتر شکن ایمن و بدون قطعی Split VPN فعال می باشند. این مورد باعث می شود که شما اتصالی پایدار و بدون هیچ قطعی داشته باشید. نکته بسیار مهم در مورد سرور های این فیلتر شکن قوی نامحدود بودن سرور ها می باشد یعنی شما می توانید بدون هیچ محدودیتی به دانلود ها و کار های خود بپردازید.

 

با عرض پوزش متاسفانه به دلیل ناسازگاری که سرور های این فیلتر شکن با سرعت اینترنت ما داشت. موفق به تست گیری از سرعت فیلتر شکن ایمن و بدون قطعی Split VPN نشدیم.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن کاملا رایگان Split VPN 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *