برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن ایمن و پرسرعت Secure VPN

دانلود فیلتر شکن Secure VPN با لینک دهی مستقیم

به طور هر کاربری تا به حال اسم فیلتر شکن را شنیده است. فیلتر شکن ها در این چند وقت اخیر یکی از پر استفاده ترین نرم افزار ها به حساب می ایند. از این رو کاربران به این ابزار رفع سانسور های اینترنتی نیاز پیدا می کنند. از این رو برای شما در این مقاله یک فیلتر شکن امن و پرسرعت را مورد بررسی قرار داده ایم. فیلتر شکن ایمن و پرسرعت Secure VPN از جدید ترین فیلتر شکن های دنیای اینترنت می باشد که از قابلیت های ویژه ای برخوردار است. سکیور وی پی ان همان طور که از اسم آن معلوم است از امنیت بالایی برخور دار است و کاملا قابل اعتماد می باشد. در ادامه به همه ویژگی های این فیلتر شکن ایمن و پرسرعت می پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

این فیلتر شکن به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده خواهد شد. به گونه ای که می توانید آن را در گوگل به صورت کاملا رایگان آن را دانلود نمایید اما خب از جایی که گوگل پلی در تحریم هایی به سر می برد. می توانید بدون نیاز به وی پی ان و به صورت کاملا مستقیم فیلتر شکن Secure VPN را از سایت ما به راحتی دانلود نمایید.

ایمنی و تامین امنیت کاربران هدف اصلی فیلتر شکن Secure VPN

هر فیلتر شکنی چند رکن اساسی و مهم دارد که برای کاربران خیلی مهم می باشد. یکی از آن ها امنیت نرم افزار می باشد. که برنامه نویسان این فیلتر شکن به خوبی این مورد را رعایت کرده اند. هنگامی که شما به سرور های این فیلتر شکن متصل می شوید به صورت خودکار تمام اطلاعات شما قفل گذاری می شود. این امر باعث می شود که هیچ اجازه و دسترسی برای ورود متجاور ها به اطلاعات شما داده نشود. فیلتر شکن Secure VPN از ایمن ترین فیلتر شکن های اینترنت به حساب می آید که کاربران از این لحاظ رضایت کامل را از آن دارند.

 

نکته مهم در مورد این فیلتر شکن آپدیت های آن می باشد که زود به زود سرور های سریع آن بروز رسانی می شوند. این کار باعث می شود که کاربران از لحاظ اتصال هیچ مشکلی برایشان پیش نیاید. علاوه بر آن سرو رهای فیلتر شکن سکیور وی پی ان پینگ فوق العاده ای را به شما می دهد. با این سرعت شما می تواند به راحتی به همه جا دسترسی داشته باشید و حتی به صورت آنلاین در اینترنت فیلم و سریال مورد علاقه خودتان را تماشا کنید.

  • یک از نکته های مهم در مورد فیلتر شکن ایمن و پرسرعت Secure VPN وجود دارد اتصال به همه اپراتور های داخلی می باشد. شما با هر اینترنتی می توانید به این فیلتر شکن متصل شوید و به دنیای اینترنت به صورت آزادانه دسترسی داشته باشید.

متاسفانه به دلیل سرعت نه چندان جالب اینترنت موفق به تست گیری از سرعت فیلتر شکن پرسرعت Secure VPN نشدیم.

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن ایمن و پرسرعت Secure VPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی رزا برای گوشی آندروید

دانلود فیلتر شکن قوی رزا به صورت مستقیم هر کاربری با توجه به وضعیت امروزیه…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان Hazara VPN

دانلود فیلتر شکن هازارا وی پی ان هر کاربری امروزه با اسم فیلتر شکن آشنایی…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن رایگان و بدون قطعی Tondar VPN

دانلود فیلتر شکن رایگان Tondar VPN به صورت مستقیم فیلتر شکن ها امروزه تاثیر خاصی…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با لینک مستقیم SwiftAccess VPN برای آندروید

دانلود فیلتر شکن SwiftAccess VPN به صورت مستقیم به طور قطع عر کاربری که در…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن رایگان Gptomg VPN + نحوه راه انداری

دانلود مستقیم فیلتر شکن Gptomg VPN هر کاربری به طور قطع برای یک بار هم…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن Grade VPN با آی پی ثابت

دانلود فیلتر شکن Grade VPN به صورت مستقیم یکی از مهم ترین ابزار های اینترنتی…

2 روز ago