دانلود فیلتر شکن ایمن و پرقدرت JT CARD VPN

دانلود فیلتر شکن JT CARD VPN با لینک دهی مستقیم

دسترسی به صورت آزادانه به فضای مجازی امروزه با توجه با فیلترینگ به وجود آمده نیاز به یک وی پی ان قوی دارد. فیلتر شکن ایمن و پرقدرت JT CARD VPN یک ابزار برای رفع فیلتر های به وجود آمده می باشد. این ابزار کاملا ایمن و بسیار قوی می باشد و در بین کاربران رضایت بسیار خوبی را کسب کرده است. جت کارد وی پی ان در ماه اول عرضه خود توانست به تعداد 100 هزار دانلود برسد و این نشان از رضایت کاربران بر روی این فیلتر شکن است.

 

این فیلتر شکن با توجه به سرعتی که دارد می توانید از آن برای وب گردی های روزمره خود استفاده کنید. بعضی از سایت های معروف هستند که در کشور ما به دلیل تحریم هایی که وجود دارد فیلتر می باشند. شما با فیلتر شکن ایمن و پرقدرت JT CARD VPN می توانید به همه این سایت ها دسترسی داشته باشید. به صورت کلی شما با این فیلتر شکن قوی می تواند به همه سایت های دنیا دسترسی داشته باشید.

ویژگی های استفاده از فیلتر شکن JT CARD VPN در ایران

قابلیت نصب روی همه دستگاه ها: می توانید این فیلتر شکن را بر روی همه دستگاه ها و سیستم عامل های آندروید نصب نمایید. برای دانلود فیلتر شکن جت کارد وی پی ان می توانید به گوگل پلی بروید. یا اینکه از همین سایت این فیلتر شکن را دانلود و سپس در سیستم خود نصب کنید.

قابلیت اتصال روی همه اینترنت های کشور: شما کاربران گرامی می توانید با اینترنت هر اپراتوری که میخواهید به سرور های داخل فیلتر شکن متصل شوید. اکثر سرور ها با تمام اینترنت های داخلی سازگاری دارند و می توانید یک اتصال سریع و قوی را داشته باشید.

اتصال ساده در کمترین زمان: هنگامی که وارد فیلتر شکن می شوید باید یک اسم و یک پسورد را برای خود انتخاب کنید. سپس با یک کلیک بر روی دکمه اتصال می توانید به سرور این فلیتر شکن ایمن و پرقدرت اتصال یابید. این سادگی و یک دست بودن فیلتر شکن JT CARD VPN بسیار به نفعش بوده است.

فیلتر شکنی سبک با ساختاری خاص و متفاوت: این فیلتر شکن بسیار کم حجم بوده است و برای اجرای آن سیستم و اندروید بالایی را نمی خواهد. شما می توانید با گوشی های قدیمی هم از این فیلتر شکن بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید. نکته بسیار مهم طراحی شیک و بسیار ساده آن است. شما می توانید به وضوح این را داخل این ابزار اینترنتی ببینید که چقدر محیط ساده و یکنواختی دارد. این امر باعث شده است که کاربران به هیچ وجه از فضای داخل نرم افزار خسته نشوند.

 

نکته ای که باید به آن اشاره کرد به دلیل سرعت نه چندان جالب اینترنت نتوانستیم از این فیلتر شکن تست سرعت بگیریم. اما این وضعیت موقتی می باشد و قطعا به زودی رفع خواهد شد.

 

دانلود فیلتر شکن JT CARD VPN به صورت مستقیم برای آندروید

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *