برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن ایمن و کاملا رایگان پلاتو Plato VPN

قوی ترین ابزار رفع فیلترینگ

خواسته ی بیشتر کاربران دنیای اینترنتی لذت و تجربه ی جدید در دنیای اینترنتی است. تا بتوانند به راحتی در قسمتی از کره خاکی اتصال خود را برقرار کنند و هیچ گونه دغدغه ای از بابت قطعی اتصال و کاهش سرعت دانلود و آپلود نداشته باشند. وی پی ان ایمن و کاملا رایگان Plato VPN از آن دسته نرم افزار های موجود در اینترنت است که از امنیت و ایمنی تضمینی برخوردار است. شما نگرانی از بابت ردیابی اتصال و قطعی نخواهید داشت. وی پی ان پرسرعت و قوی همانطور که از نامش پیدا است مهم ترین ویژگی آن سرعت فوق العاده که برای کاربران فراهم کرده است.

 

علاوه بر این ویژگی دیگر داخل نرم افزار نیز هستند که به شدت مورد پسند کاربران واقع شده اند. یک ارتباط ایمن و کد گذاری شده برای حریم و اتصال نامحدود شما ایجاد می‌کند. و این ااتماد را به کاربر می‌دهد که فعالیت‌های آنلاین شما را کاملا سیف و محافظ شده نیز نگه دارد. و از دسترسی غیرمجاز محافظت می‌شود. بدون نیاز به هیچ گونه ثبت نامی که بخواهید وارد نرم افزار شوید. یا نام نویسی اضافه فقط کافی است آن را از لینکی که برا شما قرار داده شده است دانلود کنید و به سرور های قوی آن متصل شوید.

وی پی ان رایگان و نامحدود Plato VPN

نیاز هر یک از کاربران فیلتر شکن رایگان و ایمن Plato VPN و بدون قطعی می باشد. نامحدود از نظر مکان و زمان، به سرعت به هر چیزی که محدود با فیلتر است. متصل شوید و راحت می توانید با افرادی که میشناسین یا دوستان خود ارتباط ویدویی داشته باشید و با آن ها ار طریق شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید. مهم ترین مسئله این است که نرم افزار کاملا رایگان و صدرصد ایمن تا مرور‌ فوق العاده ای را تجربه کنید.

 

بدون توجه به موقعیت زمانی که الان که در آن قرار دارید به راحتی در هر شراطی از خدمات وی پی ان استفاده کنید. فقط یا یک لمس ساده تا برقراری اتصال به وی پی ان Plato VPN شما عزیزان نیز فاصله دارید. با خیال راحت از بین سرور های زیادی که در این فیلتر شکن وجود دارند یکی را انتخاب کنید و از اتصال ایمن و کاملا رایگان خود لذت ببرید.

نداشتن عددی از تبلیغات

این VPN خاص رایگان یعنی Plato VPN دارای سرعت بالا است. اما یکی دیگر از مزایای آن نداشتن تبلیغات اضافی می باشد. قطعا نرم افزاری که امروز دارای تبلیغات باشد کاربران از آن دوری می کنند. و به آن نمره ی منفی یا نظرات منفی پست می کنند. پس با این نرم افزار وی پی ان از تبلیغات دوری کنید. و با وصل شدن به آن به دنیایی پر از لذت و خوشحالی را تجربه کنید. حال با دانلود و نصب نرم افزار می توانید آن را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها نیز این فیلتر شکن قوی را برای سیستم عامل خود داشته باشند و آن را دانلود کنند. رفه فیلترینگ سایت های مختلف و قوی ترین اتصالی که می توانید داشته باشید فقط کار پلاتو وی پی ان است.

تست سرعت فیلتر شکن پلاتو

 

همان طور که دیدید مرور امن اتصال قوی و همه چیز را شما با هم می توانید د این فیلتر شکن قوی و درجه یک پیدا کنید. با این سرعت شما به راحتیدر انجام بازی های آنلاین و ورود به هر قسمتی از اینترنت که فیلتر است مشکلی نخواهید داشت.

 

دانلود راحت فیلتر شکن Plato VPN

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید رایگان از بازار Vandad VPN

دانلود راحت و مستقیم فیلتر شکن Vandad VPN مهم ترین نکته در مورد فیلتر شکن…

8 ساعت ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید Gig VPN

نامحدود در دانلود و بهترین اتصال همگی مخاطبانی که در اینترنت فعال هستند با فضای…

8 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت سریع و بدون مکث Ngao VPN

استفاده های متفاوت از فیلتر شکن امروزه کاربران با دیدگاه های مختلف از فیلتر شکن…

1 روز ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی و بدون قطعی TOYO VPN

اتصالی پایدار با اولترا لینک وی پی ان ها امروزه یک نرم افزار پر کاربرد…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت جدید قوی cherry VPN

اتصال آسان به همه سرور ها امکان این وجود دارد که کاربران امروزه اولین بار…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی رایگان مخصوص یوتیوب Stealth VPN

اتصال یکسره بدون قطع و وصلی اگر بخواهیم که فیلتر شکن ها را امروزه به…

1 روز ago