برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن ایمن Raka Vpn با لینک مستقیم

عبور از فاجعه فیلترینگ

همه ما کاربران عزیز امروزه شاهد این موضوع هستیم که تحریم ها در کشور ما به حداکثر رسیده است. به گونه ای که اکثر شبکه ها و برنامه های پر کاربرد در کشور ما نیز تحریم می باشند. از این رو برای رفع این فیلترینگ نیاز به فیلتر شکن می باشد. وی پی ان ایمن Raka Vpn برای همه چیز مناسب می باشد. این فیلتر شکن دارای قوی ترین پروتکل های ایمنی می باشد. که به شما امکان می دهد که ساعت ها اتصالی امن و بدون خطر را داشته باشید. علاوه بر آن برای همگان نیز در دسترس است و رایگان می توانند آن را دانلود کنند. راکا وی پی ان را برای همه سنین می تواند مناسب و البته کاربردی برای بر طرف کردن تحریم های اینترنتی نیز واقع شود.

 

لازم به ذکر است که اتین فیلتر شکن دارای سرعت بسیار بالایی می باشد به طوری که می تواند هر قسمتی از اینترنت که دلتان می خواهید وارد شوید. از همه مهم تر پینگ فوق العاده ای است که مخصوص گیمر ها می باشد. یعنی با آن می توانید به راحتی هر چه تمام بازی ها را با بهترین پینگ ممکن اجرا کنید و سرعت خودتان را چندین برابر بهتر کنید.

IP ثابت یعنی نهایت ایمنی

قطعا شما کاربران عزیز هم به این مورد توجه خاصی دارید که فیلتر شکن شما از لحاظ ایمنی سطح بالایی نیز داشته باشد. لازم به ذکر است که فیلتر شکن Raka Vpn یکی از ایمن ترین فیلتر شکن ها می باشد. که دارای آی پی ثابتی است. این ثابت بودن IP امکان این را به دیگران نمی دهد که موقعیت فعلی مکانی شمال را بدانند. یعنی اتصال شما با یک هویت قلابی و ناشناس برقرار می شود. همین مورد یعنی هیچ کسی نمی تواند به داده های شما و هویت شما نیز دسترسی داشته باشد. پس می توانید با نصب و اتصال به فیلتر شکن راکا امنیت خودتان را به بهترین شکل ممکن نیز تامین نمایید.

 

Raka Vpn بدون قطعی با پشتیبانی

جهت اتصال و عبور از فیلترینگ می توانید از فیلتر شکن ایمن Raka Vpn استفاده نمایید. این فیلتر شکن برای هر کاری نیز می تواند مناسب باشد. از جهت اینکه بدون قطعی و سریع می باشد. یعنی می توانید در ساعت های زیادی از این فیلتر شکن استفاده کنید. علاوه بر این موضوع هنگام قطع شدن اینترنت شما به صورت خودکار دوباره اتصال شما نیز برقرار می شود. علاوه بر این اگر مشکلی در اتصال برای شما پیش آمد. این فیلتر شکن دارای بخشی می باشد که با پشتیبانی می توانید در ازتباط باشید. به راحتی هرچه تمام تر می توانید مشکل خودتان را بازگو کنید تا برطرف شود.

 

باید به شما کاربران اطلاع دهیم که به دلیل نسازگاری سرور های فیلتر شکن Raka Vpn با اینترنت ما موفق به این نشدیم که از این وی پی ان ایمن تست سرعت بگیریم و برای شما کاربران عزیز در این بخش به نمایش بگذاریم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن ایمن Raka Vpn

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

12 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago