برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن ایمن Min VPN + لینک مستقیم دانلود

امنیت و ایمنی بالا اولویت مین وی پی ان

امروزه همه کاربران دنیا از شبکه های مهم اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام استفاده می کنند. البته این برنامه ها در بعضی کشور ها مانند ایران تحریم می باشند و برای اجرای آن ها باید از فیلتر شکن استفاده کرد. برای همین داشتن یک فیلتر شکن ایمن و قوی از نیاز های اساسی و مهم کاربران در ایران می باشد. چیزی که در یک فیلتر شکن بسیار می تواند مهم بالشد امنیت و ایمنی آن است شما کاربران قطعا به دنبال فیلتر شکنی هستید که از عکس و فیلم ها و چیز های شخصی شما محافظت کند. فیلتر شکن ایمن Min VPN از این بابت بسیار عالی کار می کند و هیچ اجازه ای به هیچ ربات و ویریوسی نمی دهد.

 

به طور کلی اولویت مین وی پی ان در ایمنی و حفاظت از حریم شخصی کاربران می باشد. این امر باعث شده است که کاربران با خیال راحت از این فیلتر شکن استفاده کنند و به آن اعتماد کنند. برنامه نویسان این فیلتر شکن در این مورد کامل زیرکانه عمل کرده اند و هنگام اتصال به این فیلتر شکن تمام اطلاعات گوشی شما قفل گذاری می شود.

همه چیز درباره فیلتر شکن ایمن Min VPN

این فیلتر شکن قابلیت نصب روی هر دستگاهی را دارد. با توجه به این ویژگی می توانند کاربران با هر سیستم عاملی از این فیلتر شکن استفاده کنند البته این فیلتر شکن برای اندروید برای مناسب می باشد. در کل مین وی پی ان از اول فقط برای دستگاه های اندروید ساخته شده بود که در آپدیت های بعد برای سیستم متفاوت آمد.

  • برنامه سبک با طراحی خاص و شیک: با باز کردن این فیلتر شکن شما با یک فضای بسیار ساده و روان روبه رو خواهید شد. در کل طراحی های داخلی این فیلتر شکن بسیار خاص و شیک طراحی کرده اند. این امر برای کاربران یک محیط تازه و خاص را به ارمغان اورده و در عین استفاده از وی پی ان شما هیچ باگی را نمی بینید. این نکات در رشد این فیلتر شکن تاثیر بسزایی داشته است.
  • کمترین مصرف باتری در تمامی دستگاه ها: فیلتر شکن ایمن Min VPN کمترین مصرف باتری در تمامی دستگاه ها دارد. این ویژگی کاری کرده است که کاربران ساعت ها به این فیلتر کن متصل شوند و آن را قطع نکند که باطری آنها بیش از حد مصرف نشود. به طور کلی شما هنگام استفاده از این فیلتر شکن یک برنامه همه چیز تمام را دارید و از هر گونه وی پی ان دیگری نیز بی نیاز خواهید شد.

 

لازم به ذکر است که به دلیل وضعیت بد و افتضاح اینترنت در این روز ها نتوانستیم بین سرور های فیلتر شکن و اینترنت اتصال  را برقرار کنیم به همین تست سرعت فیلتر شکن Min VPN با موفقیت انجام نشد.

 

دانلود فیلتر شکن Min VPN با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Mullvad VPN

دریافت تحریم شکن Mullvad VPN + مراحل راه اندازی به طور قطع هر کاربری در…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان LetsVPN برای آندروید

دریافت فیلتر شکن LetsVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال قوی که بتواند شما را…

7 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص تلگرام Zoog VPN

باریگری فیلتر شکن زاگ وی پی ان + نحوه کارایی یکی از اصلی ترین ویژگی…

7 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و پرقدرت AdGuard VPN

نحوه راه اندازی و اتصال امیروزه ایجاد یک فضای ایمن و قوی برای سرویس های…

7 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع CandyLink VPN

دانلود فیلتر شکن CandyLink VPN به صورت مستقیم هر کاربری امروزه به دنبال یک اتصال…

7 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص دانلود Nomad VPN

دریافت نرم افزار رفع فیلترینگ به صورت رایگان همانطور که می دانید دنیای امروزی که…

7 ساعت ago