برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن با آی پی ایران VPN Lumos

دانلود فیلتر شکن VPN Lumos برای آندروید

همگان کاربران اینترنت به طور قطع در این روز ها به یک وی پی ان نیاز دارند. به این دلیل که برای ورود ازادانه به اینترنت نیاز به این ابزار خواهند داشت. از این رو یک فیلتر شکن کامل و قوی را با آی پی ایران در اختیار شما قرار داده ایم. فیلتر شکن VPN Lumos از فیلتر شکن های قوی درون اینترنت می باشد که دارای قابلیت های مخصوص خود می باشد. در این مقاله همه بخش های این فیلتر شکن را به صورت دقیق و مو شکافانه بررسی کرده ایم. این فیلتر شکن مناسب آندروید است و برای نصب و دانلود آن لازم نیست هیچ هزینه ای پرداخت نمایید و کاملا رایگان می باشد.

 

این فیلتر شکن شما را به موقعیت های جغرافیایی و سرور های مختلف وصل می کند. اما نکته ای که برای کاربران مهم است داشتن و برقراری با آی پی ایران است که این فیلتر شکن به خوبی هرچه تمام تر در این مورد به شما کمک می کند. نکته ای که برای کاربران بسیار مهم می باشد سرعت و ایمنی یک فیلتر شکن است. که در ادامه مقاله به صورت اختصاصی به این دو موضوع می پردازیم.

فیلتر شکن VPN Lumos چگونه از حریم شخصی کاربران حفاظت می کند؟

سوالی که شاید برای همه کاربران پیش بیاید این است که چگونه این فیلتر شکن امنیت ما را تامین می کند؟ این فیلتر شکن قوی و امن با کد گذاری هایی که بین سرور ها و آی پی شما برقرار می کند باعث می شود که تمام اطلاعات شما در یک جا محافظت شود. حتی هنگامی که اتصال شما با این فیلتر شکن قطع می شود همچنان سرور های این فیلتر شکن از داده های شما حفاظت می کنند. به گونه ای که بدون خواسته شمال اجازه به هیچ چیزی را نمی دهد.

 

داشتن سرور های قوی و پرسرعت

چیزی که برای کاربران در یک فیلتر شکن بسیار مهم است سرعت آن می باشد. سرعت هر فیلتر شکنی به سرور های و موقعیت آن بستگی دارد. که با توجه به بررسی که تیم ما بر روی سرور های فیلتر شکن VPN Lumos انجام داده اند متوجه سرعت بالای سرور ها شده اند. سرور های این فیلتر شکن با توجه به پینگ فوق العاده ای که به شما می دهد مناسب دانلود و بازی کردن می باشد. با اتصال به این سرور های می توانید ساعت ها بدون هیچ قطعی گیم بزنید و یک تجربه جدید را با این فیلتر شکن داشته باشید.

لازم به ذکر است که به دلیل وضعیت بد اینترنت و ناسازگاری هایی که بین اینترنت ما و سرور های فیلتر شکن موفق به تست گیری از سرعت VPN Lumos نشدیم. البته این اطمینان را به شما کاربران گرامی می دهیم که این وضعیت کاملا موقتی می باشد و بهتر می شود.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان VPN Lumos

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی رزا برای گوشی آندروید

دانلود فیلتر شکن قوی رزا به صورت مستقیم هر کاربری با توجه به وضعیت امروزیه…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان Hazara VPN

دانلود فیلتر شکن هازارا وی پی ان هر کاربری امروزه با اسم فیلتر شکن آشنایی…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن رایگان و بدون قطعی Tondar VPN

دانلود فیلتر شکن رایگان Tondar VPN به صورت مستقیم فیلتر شکن ها امروزه تاثیر خاصی…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با لینک مستقیم SwiftAccess VPN برای آندروید

دانلود فیلتر شکن SwiftAccess VPN به صورت مستقیم به طور قطع عر کاربری که در…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن رایگان Gptomg VPN + نحوه راه انداری

دانلود مستقیم فیلتر شکن Gptomg VPN هر کاربری به طور قطع برای یک بار هم…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن Grade VPN با آی پی ثابت

دانلود فیلتر شکن Grade VPN به صورت مستقیم یکی از مهم ترین ابزار های اینترنتی…

2 روز ago