برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان

در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای وب گردی و دسترسی به محتوای فیلتر شده بسیار مهم می باشد. فیلتر شکن ایمن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN داشتن سرور های زیاد و پینگ بسیار پایین مخصوص دانلود ها و انجام کار های مختلف است. و می توانید بدون هیچ گونه مشکلی در سایت های خارجی با دور زدن فیلترینگ در آن جا فایل های مورد نظر خودتان را آپلود کنید. حتی این وی پی ان مخصوص کار های روزانه شما و انجام کار های سنگین می باشد. اپلود کردن فایل ها حتی با حجم بالا امکان پذیر می باشد. و خب البته لازم به ذکر است که این فیلتر شکن از لحاظ سرعت و قوی بودن کامل می باشد و حرفی برای گفتن دارد.

فضای جذاب SpeedyEagle VPN

این فیلتر شکن فضای بسیار ساده و‌ جذابی دارد. در خود این نرم افزار از رنگ های متفاوت که بسیار گیرایی خوبی دارد استفاده شده است. شما با فقط یک کلیک بر روی قسمت سبز رنگ می توانید به SpeedyEagle VPN متصل شوید. در پایین این قسمت یک لوگو وجود دارد به نام سرور ها که انتخاب سرور ها نیز قرار دارد و شما می توانید با انتخاب سرور مورد نظر خودتان به صورت یکسره و بدون قطعی در دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی گردش بکنید و نهایت لذت را با سرعت بالا را تجربه کنید.

سرور های مناسب برای رایتل

امروزه با توجه به اینکه اینترنت های گوشی و سیم کارت های داخلی خیلی مورد استفاده قرار می گیرند. نسبت به وای فای و اینترنت مخابرات قوی تر و به صرفه تر می است. داشتن فیلتر شکنی برای اینترنت های داخلی بسیار واحب است. پرایوت ویاین VPN با اینترنت همراهی رایتل بی نظیر عمل می کند. سرعت فوق العاده ای را در اختیار کاربران قرار می دهد این فیلتر شکن برای دانلود هم خیلی خوب است و با توجه رضایت کاربران از آن از لحاظ تعداد دانلود و نمرات بسیار خوب خود را نشان داده است.

 

دسترسی آسان به سرور های نامحدود

ارائه خدمات رسانی رایگان و‌ نامحدود از هدف های اصلی این برنامه است. شما کاربران عزیز با اتصال به سرور های دلخواهتان می توانید در دنیای اینترنت برای خودتان بگردید. از لحاظ سرعت هر سرور پینگ خاص خودش را به شما می دهد و شما با انتخاب خود و البته پینگ پایین تر می توانید اوج سرعت را با پرایوت وی پی ان تجربه کنید.

اتصال با ای پی ثابت

وقتی حرف از ثابت بودن ای پی یک فیلتر شکن می شود. شما عزیزان بدون هیچ گونه مشکلی در اتصال می توانید امنیت خود راتضمین کنیدو به گونه ای که حتی هنگام قطعی اتصال آی پی شما ثابت مانده و هیچ کسی نمی تواند موقعیت علی شما را ببیند این مورد بسیار کاربری و فوق العاده می باشد.

در این قسمت تست سرعتی را از فیلتر شکن SpeedyEagle VPN برای شما قرار داده ایم و می توانید از آن استفاده کنید:

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن SpeedyEagle VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

1 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

1 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

1 روز ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی و جدید DuneVPN

اتصال بدون محدودیت و بارگیری مستقیم فیلتر شکن ها در یک برهه زمانی به یک…

3 روز ago