برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Pulse VPN + لینک دانلود

محافظت از حریم شخصی کاربران

همگان کاربران دنیای اینترنت امروزه حداقل برای یک با هم که شده اسم فیلتر شکن را شنیده اند. ابزاری اینترنتی که به وسیله آن امکان ورود به سایت های تحریم شده نیز صادر می شود. در این مقاله به این بهانه فیلتر شکن با امنیت بالا Pulse VPN را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم. این فیلتر شکن دارای امنیت بسیار بالایی ایت. البته لازم به ذکر است که در مقابل خطرات احتمالی این VPN دارای اقدادامات ایمنی می باشد. که داده های شما را رمز نگاری می کند تا از خطرات احتمالی به دور بماند. هنگامی که می خواهید اتصال را با فیلتر شکن مورد نظرتان برقرار کنید ممکن است یک سری قطع و وصلی ها به وجود بیاید. امااین فیلتر شکن در این هنگان هر گونه سروری را که تشخیص دهد ریسک می باشد اتصال به آن را شناسایی می کند. از این رو شما یک اتصال کاملا ایمن و بدور از هر خطری را خواهید داشت.

 

این فیلتر شکن برای همگان قابل دانلود می باشد. به گونه ای که کاملا رایگان و بدون نیاز به هیچ گونه هزینه ای می توانید داشته باشید. به صورت کلی این فیلتر شکن بسیار کاربردی و کامل می باشد که در ادامه مقاله راجب ویژگی های کلی این فیلتر شکن بحث می کنیم. شما به راحتی و بدون هیچ پیش نیازی می توانید فیلتر شکن Pulse VPN را به راحتی از فروشگاه های معتبر مانند گوگل پلی دانلود نمایید.

دریافت پر سرعت سرور ها به وسیله Pulse VPN

امروزه همه فیلتر شکن ها بخش مجزای سرور ها را دارند. که در اتصالی که برای شما به وجود میاید دست دارند. به همین خاطر فیلتر شکن مورد استفاده شما باید از لحاظ سرور ها سرور های قوی و پر قدرتی را داشته باشد. تا بتواند یک اتصال قوی را برای شما به وجود بیاورد و بتوانید در فضای اینترنت بدون هیچ گونه مشکلی مرور کنید. از این رو فیلتر شکن Pulse VPN دارای بیش از 50 سرور فعال می باشد که شما می توانید به همه بخش های اینترنت به وسیله این فیلتر شکن وارد شوید.

 

از این سرور ها چه استفاده هایی می توان کرد؟

شما کاربران گرامی با اتصال به سرور های قوی و پرسرعت این فیلتر شکن می تواند به همه شبکه های اجتماعی معروف دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و یوتیوب در بین کاربران بسیار محبوب و پر استفاده هستند. اما باید توجه داشت که این سروریس های شبکه پخش کننده در کشور ما تحریم می باشند. به گونه ای که برای ورود به آن ها نیاز به فیلتر شکن قوی دارید. فیلتر شکن با امنیت بالا و قوی Pulse VPN  در این مورد می تواند بسیار کاربردی برای شما عمل کند.

طریقه دانلود مستقیم

شما کاربران گرامی ممکن است به خاطر فیلتر بودن گوگل پلی نتوانید این VPN را به راحتی از آنجا دانلود نمایید. از این رو برای دانلود مستقیم و رایگان این فیلتر شکن می توانید به سایت ما Apksaz مراجعه نمایید و این فیلتر شکن را به صورت مستقیم و کاملا رایگان دانلود نمایید.

 

لینک دانلود رایگان فیلتر شکن Pulse VPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago