برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Rover VPN

تجربه نهایت امنیت و سرعت

یکی از مهم ترین اقداماتی که در جهت برطرف کردن مشکل فیلترینگ باید انجام دهید. استفاده از فیلتر شکن قوی و ایمن می باشد. که بتواند همه فیلترینگ های ممکن را برای شما از بین ببرد. از همه مهم تر شما باید توجه داشته باشید که امنیت یک فیلتر شکن یکی از ارکان مهم نرم افزار ها می باشد. که مخصوصا باید در فیلتر شکن ها این مورد به خوبی هر چه تمام تر رعایت شود. فیلتر شکن Rover VPN با امنیت بالایی که دارد که از همه حریم کاربران به صورت اختصاصی پیگیری می کند و اجازه بروز هیچ گونه مشکلی را نمی دهد. لازم به ذکر می باشد که فیلتر شکت روور وی پی ان از به روز ترین و جدید ترین فیلتر شکن ها به حساب می دهد که برای همه قابل دسترس و استفاده رایگان می باشد.

 

لازم به ذکر است که این فیلتر شکن به صورت کاملا رایگان می توانید نصب و دانلود کید. برای این کار لازم است به فروشگاه گوگب پلی سر بزنید. اما از آن جایی که این فروشگته کاملا در تحریم به سر می برد. باید به فیلتر شکن متصل شوید و از آن بتوانید استفاده کنید. به همین بهانه تیم ما برای شما لینک مستقیم دانلود این وی پی ان را در آخر مقاله درج کرده اند.

فضای خاص و ناب Rover VPN

اولین موردی که همه کاربران با وارد شدن به داخل نرم افزار روبهرو می شوند. فضا و محیط بک گراند نرم افزار می باشد. که فیلتر شکن Rover VPN در این مورد واقعا بی نقص و بی همتا می باشد. با فضای خاص و محط با رنگ های جذاب باعث می شود که کاربر را به خود جذب کند. از طرفی باید توجه داشت که کارایی این وی پی ان بسیار ساده می باشد و می تواند به همه قسمت های نرم افزار به راحتی وارد شوید و دست کاری کنید. به صورت کلی علاوه بر این موارد می توانید با لینکی که برای شما ایجاد می کند این فیلتر شکن را با عزیزانتان به اشتراک بگذارید.

 

سرور های قوی و بدون قطعی

نکته ای که در مورد همه فیلتر شکن ها باید به آن توجه داشت قسمت سرور های آن است. که در اتصال شما دست اصلی و ستون اصلی به حساب می آیند. به گونه ای که اتصال پایدار را فقط از طریق سرور های قوی و سریع می توانند فراهم کنند. از این رو فیلتر شکن با امنیت بالا Rover VPN در این مورد بسیار عالی عمل می کند. دارا بودن از سرور های قوی و بدون قطعی که می تواند ساعت ها اتصال قوی و به دور از هر گونه مشکلی را داشته باشید.

 

دانلود فیلتر شکن Rover VPN با لینک دهی مستقیم

 

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago