برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن با سرعت بالا ShadowSwift VPN

دریافت راحت و مستقیم VPN شادو سویفت

در دنیای امروزه شاهد این هستیم که فعالیت در اینترنت بسیار زیاد شده است. اما ممکن است در بعضی از کشور ها مانند کشور ما بر روی بعضی از قسمت ها فیلترینگ شدید اعمال شود. برای رهایی و رفع این گونه تحریم ها و فیلترینگ باید از ابزاری قدرتمند به اسم فیلتر شکن ها استفاده نمود. فیلتر شکن هایی مانند ShadowSwift VPN که سرعت بالا دارند. می توانند برای شما یک اتصال قوی و پایدار را به وجود بیاورند که از هرگونه فیلترینگی بگذرید. اما باید توجه داشت که این فیلتر شکن فقط برای سیستم عامل آندروید قابل دریافت و دانلود می باشد. شادو سویفت وی پی ان دارای ویژگی هایی بسیاری است که در این مقاله کاملا اختصاصی به آن ها می پردازیم.

 

حفظ حریم شخصی و خصوصی

بدون شک از مهم ترین قسمت های هر نرم افزار مخصوصا در بین فیلتر شکن ها امنیت و سطح آن می باشد. قطعا برای همگان کاربران مهم است که فیلتر شکن آن ها از سطح ایمنی بالایی برخور دار باشد. فیلتر شکن قوی ShadowSwift VPN از دسته برنامه هایی است که می تواند کاملا امنیت شما را تامین کند. البته این مورد بسیار حیاتی می باشد و برای کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخور دار است. این فیلتر شکن یک پنل امنیتی را درست می کند که تمام داده های شخصی و خصوصی شما از این طریق ارسال و حفظ می شوند. این اقدامات به گونه ای صورت می گیرند که هویت و آی پی شما تغییر نکند. تا اتصالی که شما برقرار می کنید کاملا ناشناس باقی بماند و بتوانید به صورت دائمی از این فیلتر شکن استفاده کنید.

برخورداری از سرور با سرعت بالا ShadowSwift VPN

بدون شک بعد از امنیت یک فیلتر شکن سرعت آن برای کاربران مهم ترین نکته می باشد. از این رو فیلتر شکن شما باید از لحاظ سرعت بتواند به آنچه که شما می خواهید دست پیدا کند. این فیلتر شکن دارای سرور های بسیار و متنوع می باشد. که از موقعیت های مختلف جغرافیایی سرور های متنوع را دارد که شما می توانید به همه این سرور ها اتصال پیدا کنید. بیش از 50 سرور از بخش های مختلف دنیا که امکان اتصالی پایدار را برای شما به وجود می آورند. به صورت کلی شما با اتصال به فیلتر شکن شادو سویفت می توانید به همه اینترنت دست داشته باشید و با توجه به سرعت بسیار بالا هر فایلی را به راحتی دانلود نمایید.

 

دریافت رایگان و راحت + تست سرعت

فیلتر شکن با سرعت بالا ShadowSwift VPN برای سیستم عامل های آندروید ساخته شده است. از این رو فقط این دسته از کاربران اجازه دانلود و استفاده از این فیلتر شکن را دارند. این فیلتر شکن به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. برای دانلود این فیلتر شکن می توانید از طریق لینگ زیر اقدام نمایید و به راحتی یک فیلتر شکن با سرعت بسیار بالا را دریافت کنید.

 

نظاره گر سرعت بسیار بالای فیلتر شکن قوی ShadowSwift VPN باشید که با این سرعت هر کاری امکان پذیر می باشد:

 

دانلود فیلتر شکن ShadowSwift VPN با لینک مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago