برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن با سرور مخصوص VPN Germany

دریافت تحریم شکن VPN Germany کاملا رایگان

همگان کاربران حال حاضر کشور ما نیاز به فیلتر شکن دارند. به این دلیل که اکثر شبکه های مهم دنیا و سایت ها فیلتر می باشند. یعنی برای ورود بدون دردسر باید از وی پی ان ها استفاده نمایید. فیلتر شکن VPN Germany از فیلتر شکن های بسیار جدید . کاملا رایگان می باشد. که برای هر کاربری نیز مناسب و کاربردی عمل می کند. از همه مهم تر شما با یک سری از قابلیت ها روبه رو هستید که در هر فیلتر شکنی نیز دیده نمی شود. این فیلتر شکن را به راحتی می تواند در قسمت های معتبر بازار های اینترنتی مانند فروشگاه گوگل پلی دانلود نمایید.

 

فیلتر شکن با سرور های مخصوص آلمان دارای سرعت بسیار قئی است. به گونه ای که سرور های اکثر کشور های بزرگ آلمان را دارد. و باعث می شود با اتصال شما به این سرور ها به عنوان یک کاربر آلمانی وارد اینترنت شوید. این کار به صورت کاملا مخفیانه و ناشناس صورت می گیرد. به گونه ای که IP شما کاملا ثابت است و جایگاه جغرافیایی شما نامشخص می باشد. از این رو شما علاوه بر سرور های بسیار قوی و مخصوص به ایمنی بالا هم نیز دست پیدا کرده اید.

تجربه بالا ترین سرعت با VPN Germany

هر کاربری امروزه به سرعت اتصال و وضعیت اینترنت خود اهمیت بالایی می دهد. از این رو شما می توانید به راحتی با اتصال به این فیلتر شکن سرعت اینترنت خود را بالا ببرید. علاوه بر آن با اتصال به سرور های مخصوص فیلتر شکن VPN Germany می توانید به همه قسمت های اینترنت دسترسی پیدا کنید. حتی با توجه به پینگ فوق العاده ای که در اختیار شما قرار م یدهد می تواند وب گردی های روز مره خودتان را انجام بدید. این فیلتر شکن قابلیت Auto Connect دارد که در هنگام قطع شدن اتصال شما دوباره به صورت اتوماتیک اتصال برقرار می گردد.

آی پی ثابت مناسب گیم و ترید

این فیلتر شکن دارای ویژگی ها و امکانات مختلفی می باشد. که داشتن یک IP ثابت بسیار مهم و حیاتی می باشد. با اتصال به فیلتر شکن VPN Germany شما یک اتصا کلملا پایدار و ناشناس را دارید. که به دلیل این ثابت بودن آی پی برای کار های متنوع می توانید ازش استفاده نمایید. به عنوان مثال در انجام بازی های آنلاین بسیار به صرفه و کاربردی می تواند باشد. علاوه بر آن در انجام کار های ترید و ورود به این گونه سایت ها می تواند بسیار کا رساز باشد.

 

لوکیشن های متنوع و گوناگون

این فیلتر شکن فقط سرور های مختص کشور آلمان را ندارد. بلکه دارای سرور های متفاوت از کشور های دیگر هم نیز می باشد. که شما قابلیت این را دارد به این سرور های قوی متصل شوید. نکته بسیار مهم در مورد این فیلتر شکن برقراری اتصال بدون قطعی و نامحدود می باشد که می تواند کمک شایانی را به شما بکند.

لازم به ذکر است که به دلیل سرعت نه چندان جالب اینترنت در این روز ها موفق به تست گیری از سرعت فیلتر شکن VPN Germany نشدیم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن VPN Germany به صورت رایگان

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید U VPN

عبور از همه محدودیت ها به وسیله یو وی پی ان محدودیت های اینترنتی امروزه…

58 دقیقه ago

دانلود رایگان تنها فیلتر شکن فعال در ایران Swit VPN

سویت وی پی ان رایگان و پرقدرت فیلتر شکن ها در فضای امروزی اینترنت که…

1 ساعت ago

دانلود و نصب فیلتر شکن قوی از گوگل HulaVPN

رفع فیلترینگ + سرعت بالا امروزه که همه کاربران در اینترنت و با فضای اینترنت…

1 ساعت ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن نامحدود اوکی Okk VPN

دریافت یکسره و مستقیم وی پی ان اوکی حتی امروزه از کوچک ترین کار های…

23 ساعت ago

دانلود سریع فیلتر شکن قوی پرسرعت Lemon Vpn

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی لیمو امروزه در دنیای اینترنت داشتن وی پی ان مطمئن…

23 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان Aurora VPN

دریافت رایگان با اتصال بدون قطعی هر کاربری بدون شک امروزه با نحوه کارکرد فیلتر…

23 ساعت ago