برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن بدون اختلال Privacy VPN

دریافت رایگان بدون نیاز به چیزی

امروزه در فضای مجازی شاهد وجود تحریم های اینترنتی هستیم. که فرق نمی کند شما با چه اپراتوری باشید. برای همه کاربران این تحریم ها اعمال می شود. و برای رفع آن ها شما لازم است از فیلتر شکن ها استفاده کنید. فیلتر شکن بدون اختلال Privacy VPN از قوی و بهترین فیلتر شکن ها می باشد. که امکان وارد شدن بدون محدودیت را در اینترنت امکان می سازد. از همه مهم تر نداشتن هیچ محدودیت است طوری که کاربران با هر سنی می توانند از این وی پی ان استفاده کنند. لذا از هیچ گونه محتوای بد و غیر اخلاقی نیز خبری نیست. این مورد می تواند محدوده سنی را نیز از بین ببرد.

 

دارای حجم بسیار کم و مناسب سیستم عامل های آندروید بدون هیچ گونه اختلالی اتصال قوی را پدید می آورد. پراویسی وی پی ان از فیلتر شکن های جدیدی می باشد که برای سیستم عامل آندروید قابل استفاده است. از لحاظ سرعت و امنیت بسیار عالی و بدون نقص می باشد. که کاربران در این مورد رضایت کامل را از این نرم افزار دارند. از همه مهم تر خدمات دهی رایگان برای کاربران است. که دارای پشتیبانی 24 ساعته و بدون وقفه می باشد. که در راستای به وجود آمدن مشکلات اتصالی شما با پشتیبان ها نیز در ارتباط باشید.

Privacy VPN دارای پورت اختصاصی

لازمه است شما کاربران که دارای یک قسمت مخصوص خود باشید. به گونه ای که برای این کار ها نیاز به ثبت نام و اطلعات شخصی می باشد. که نرم افزار بتواند شما را بشناسد. تا یک پورت اختصاصی برای شما نیز ایجاد کند. البته شما باید به این مورد توجه کنید که این کار را با هر فیلتر شکنی نکنید. به دلیل اینکه ممکن است فیلتر شکن از امنیت بالا برخور دار نباشد. اما فیلتر شکن Privacy VPN می تواند بهترین گزینه در این باره باشد. به دلیل اینکه به صورت کامل ایمنی کاربران را نیز تامین می کند. به صورت کلی این فیلتر شکن را باید در دسته فیلتر شکن های امن نیز قرار داد و نمره بالایی را در این موضوع به آن داد.

 

ایجاد Tunnel مناسب اینترنت داخلی

فیلتر شکن بدون اختلال Privacy VPN می تواند یک تونل ایجاد کند. که سرور های مخصوص را از این سریق در اختیار ما قرار دهد. به همین خاطر پروسه وصل شدن به این VPN ممکن است اندکی زمان ببرد. به خاطر اینکه اتصالی ایمن و بدون هیچ گونه خطری را نیز برای شما کاربران عزیز به وجود می آورند. که همه نیازمند این کار ها می باشد. سرور های این فیلتر شکن مناسب اینترنت داخل ایران هستند و می توانند سرعت بسیار بالایی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

بدون پخش تبلیغات

یکی از مهم ترین موضوعاتی که کاربران را بسیار اذیت می کند. پخش تبلیغ های رو اعصاب و خسته کننده است. که در هنگام اتصال و قطع ارتباط برای شما ظاهر می شوند. اما دیگر با استفاده از فیلتر شکن Privacy VPN خبری از پخش این تبلیفات نیست.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Privacy VPN

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

17 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago