برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن بدون قطعی HandUP VPN

نحوه‌ی اجرای فیلتر شکن HandUP VPN

تجربه ی اسان آنلاین و وب گردی را با وی پی ان HandUP VPN امتحان کنید. بیشتر خدمات های وی پی ان در کشور دارای ویژگی های نچندان جالبی می باشند. این ویژگی ها شامل نداشتن ایمنی کافی برنامه ها و نداشتن حافظت امنیتی از حریم شخصی کاربران است. در دسترس قرار دادن داده های کاربران، تبلیغات منفی داخل اپلیکیشن باقی موارد دیگر است. اما فیلتز شکن عالی تمام اطلاعات های شخصی شما کد گذاری خواهد کرد. و از حریم خصوصی شما کاربران حفاظت خواهد می کند و همین قابلیت به شما اجازه می دهد. بدون هیچ نگرانی و اندکی نگرانی از خطر های اینترنتی در وب سایت ها به راحتی مرور کنید.

 

آزادیی ورودی که این وی پی ان در جانب اختیار کاربران قرار داده است بسیار مورد بازدید قرار گرفته است. قطعا سازنده ی آن توانسته است به نیاز مردم پاسخ بدهد. که چنین استقبالی از این فیلتر شکن شده است. امنیت شدید که همچون سپری بسیار قوی در برابر ربات هایی که می‌ خواهند به سیستم شما دسترسی پیدا کنند ایستاده است. و مانع دسترسی شخص دگری به اطلاعات شخصی شما شده است.

دسترسی آسان به اینترنت با HandUP VPN

این فیلتر شکن سایت ها و برنامه هایی که به دلایل امنیتی تحریم شده اند را به راحتی باز می کند. از نقطه ثوت و نکات مثبت این وی پی ان فوق العاده عدم نمایش دادن تبلیغات چرند و خسته کننده و البته داشتن سرور یا پرسرعت می باشد. که به شما این امکان را می دهد که یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام را برای شما باز می کند. به گونه ای که شما می توانید به راحتی علاوه بر این شبکه های معروف به بخش های مختلف اینترنت دسترسی داشته باشید.

مناسب برای گوشی های اندرویدی

HandUP VPN بهترین نرم افزار در بین فیلتر شکن ها به حساب می آید که کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. بازم است که به سرور های این فیلتر شکن بدون قطعی وصل شد تا از سرعت آن همه استفاده ای بکنید. با ساختار بی همتا جذاب همچنین بک گراند برنامه که بسیار ساده و دلنیشین، استفاده ی راحت فقط کافی است.

ویژگی های تک و خاص این اپ

این فیلتر شکن کاملا نامحدود و رایگان می باشد. لازم به ذکر است این فیلتر شکن لازم به پرداخت هیچ هزینه ای و از طریق اسپانسر های قوی که دارد ساپورت می شود. اتصال راحت به HandUP VPN در کمترین تایم ممکن امنیت بالا و حفظ کردن حریم خصوصی کاربران خود دارای قابلیت خاص اتصال خودکار به سریعترین سرور موجود در آن، اختیار انتخاب سرور به صورت دستی که شما بتوانید به راحتی و دلخواه خود قوی ترین سرور را انتخاب کنید. با این نرم افزار دیگر نگران دانلود و اپلود فیلم و عکس های خود در قسمت های مختلف اینترنت نباشید.

لازم به ذکر است به دلیل ناسازگاری سرعت اینترنت ما با سرور های این فیلتر شکن موفق به تست گیری از سرعت بالای آن نشدیم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن HandUP VPN

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان Aurora VPN

دریافت رایگان با اتصال بدون قطعی هر کاربری بدون شک امروزه با نحوه کارکرد فیلتر…

3 دقیقه ago

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago