برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن بدون قطعی TipTop VPN

دانلود فیلترشکن TipTop VPN + لینک مستقیم

به طور قطع هر کاربری تا حالا برای یک بار هم که شده از وی پی ان استفاده کرده است. فیلتر شکن ها یک ابزار اینترنتی به حساب می آیند که یک فضای بدون محدودیت را در اختیارتان قرار می دهند. این کار را به وسیله تغییر آی پی شما انجام می دهند. یعنی شما به عنوان کاربر یک کشور دیگه وارد آن برنامه می شوید. فیلتر شکن ها در بعضی از کشور ها یک چیز غیر قانونی به حساب می آید و استفاده از آن ممنوع می باشد. اما کاربران به این ابزار نیاز پیدا خواهند کرد و مجبور به استفاده از آن می شوند. در این مقاله یک فیلتر شکن بسیار قوی را به شما معرفی می کنیم. فیلتر شکن بدون قطعی TipTop VPN از بهترین فیلتر شکن های دنیای اینترنت و گوگل پلی به حساب می آید که کاربران رضایت کامل را از آن دارند.

 

این فیلتر شکن از جدید ترین نرم افزار های گوگل پلی می باشد که امسال منتشر شده است. این فیلتر شکن سرعت بسیار بالایی دارد و هنگام اتصال به آن هیچ قطع و وصلی را نخواهید دید. نکته بسیار مهم در مورد این فیلتر شکن رایگان بودن آن می باشد. به گونه ای که شما بدون پرداخت هیچ هزینه و کاملا رایگان می توانید این فیلتر شکن را نصب و از سرور های سریع و بدون قطعی TipTop VPN استفاده نمایید.

ایمنی و فضای جذاب فیلترشکن TipTop VPN

اگر بخواهیم یک فیلتر شکن را به چند بخش مهم تقسیم کنیم. قطعا امنیت آن فیلتر شکن از مهم ترین ارکان به حساب می آید. برای کاربران دنیای اینترنت مهم است که هنگام اتصال به سرور های هر فیلتر شکنی از داده ها و اطلاعات شخصی آنها حفاظت شود. فیلتر شکن تیپ تاپ وی پی ان این اطمینان را به شما می دهد که از تمامی حریم شما حفاظت کند و هیچ اجازه ای برای دسترسی به آن ها داده نشود. به صورت کلی از لحاظ امنیت این فیلتر شکن کاملا امن و امان می باشد و تجربه ای جالب را برای شما کاربران به ارمغان می آورد.

 

در کنار ایمنی یک فیلتر شکن فضا و محیط آن هم از اهمیت بالایی برخوردار است. فیلتر شکن بدون قطعی TipTop VPN علاوه بر سرعت و ایمنی، فضای بسیار جذاب و خاصی دارد. از بک گراند زیبا بگیر تا رنگ بندی های یکنواخت و جذابی که در آن به کار رفته است. به صورت کلی این فیلتر شکن از همه لحاظ بی نظیر می باشد و شما با نصب این فیلتر شکن از هر گونه ابزار دیگری نیز بی نیاز خواهید شد.

با عرض پوزش به دلیل سرعت بد اینترنت در این روز ها نتوانستیم به سرور های این فیلتر شکن متصل شویم. به دلیل ناسازگاری که بین سرور ها و اینترنت ما به وجود آمد موفق به گرفتن تست سرعت از فیلتر شکن TipTop VPN نشدیم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن بدون قطعی TipTop VPN

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی رزا برای گوشی آندروید

دانلود فیلتر شکن قوی رزا به صورت مستقیم هر کاربری با توجه به وضعیت امروزیه…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان Hazara VPN

دانلود فیلتر شکن هازارا وی پی ان هر کاربری امروزه با اسم فیلتر شکن آشنایی…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن رایگان و بدون قطعی Tondar VPN

دانلود فیلتر شکن رایگان Tondar VPN به صورت مستقیم فیلتر شکن ها امروزه تاثیر خاصی…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با لینک مستقیم SwiftAccess VPN برای آندروید

دانلود فیلتر شکن SwiftAccess VPN به صورت مستقیم به طور قطع عر کاربری که در…

14 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن رایگان Gptomg VPN + نحوه راه انداری

دانلود مستقیم فیلتر شکن Gptomg VPN هر کاربری به طور قطع برای یک بار هم…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن Grade VPN با آی پی ثابت

دانلود فیلتر شکن Grade VPN به صورت مستقیم یکی از مهم ترین ابزار های اینترنتی…

2 روز ago