برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن برای وب گردی Bean VPN

دانلود وی پی ان Bean VPN به صورت مستقیم

به دلیل زیاد شدن تحریم ها و محدودیت های جهانی در اکثر کشورها، به کار گیری از یک فیلتر شکن قوی و سریع مانند Bean VPN برای کاربران دنیای اینترنت یک اجبار است. این وی پی ان به مخاطبان اجازه می دهد تا به راحتی به سایت ها و برنامه مختلف دسترسی پیدا کنند. همچنین، با اتصال به سرور های مختلف در سرتاسر دنیا کاربران می توانند به آسانی از فیلترینگ های جغرافیایی فرار کنند و به برنامه ها و وب سایت های فیلتر شده دسترسی پیدا کنند. از همه مهم تر به دلیل اینکه امروزه در سایت ها خرید و فروش های زیادی انجام می شود داشتن فیلتر شکن برای وب گردی یکی از اجبار ها است. فیلتر شکن Bean VPN برای وب گردی های روزمره شما کاربران بسیار مناسب است و هر سایتی را در کمترین زمان ممکن باز می کند.

 

اتصال به سرور های سریع به وسیله Bean VPN

شما کاربران می توانید با ورود به داخل فیلتر شکن و رفتن به قسمت سرور ها به بیش از 100 تا سرور برخورد خواهید کرد. شما می توانید به همه این سرور ها داخل آن متصل شوید و یک تجربه جدید را در کنار اوج سرعت بدست بیاورید. از همه مهم تر قوی بودن و رایگان بودن این سرور ها است تمامی سرور های داخل فیلتر شکن رایگان هستند. در کنار این رایگان بودن از قدرت بسیار بالا و سرعت خوبی هم برخوردارند. به طور کلی از لحاظ سرعت و سرور بن وی پی ان یک ابزار کامل و بسیار کاربردی می باشد.

بهتر است هنگام اتصال به سرور های این فیلتر شکن اجازه دهید که خود وی پی ان به صورت خودکار سرور مناسب را با توجه به اوضاع اینترنت شما انتخاب کند. این فیلتر شکن برای همه اپراتور های موجود و اینترنت های ایران پاسخگو است و می تواند متصل شود. از این جهت شما با خیال راحت با هر اینترنتی که دارید می توانید به سرور های سریع و پر سرعت Bean VPN متصل شوید.

 

اولویت هر فیلتر شکن در امنیت آن است

اگر به قسمت کامنت هی فیلتر شکن بن وی پی ان در فروشگاه گوگل پلی بروید. می توانید نظرات مردم را درباره این ابزار اینترنتی ببینید. در بین نظرات گسترده مردم چیزی که خیلی در میانشان مشاهده می شد در باره این فیلتر شکن امنیت بالای آن بود. Bean VPN یک فیلتر شکن کاملا ایمن و در کنار آن قوی و پرسرعت هم است که این ویژگی ها آن را به یک وی پی ان درجه یک تبدیل کرده است. این فیلتر شکن حفاظت در برابر تمامی اطلاعات و حریم شخصی کاربران را یک وظیفه دانسته و در این کار هم به خوبی هرچه تمام تر و سربلند بیرون آمده است.

 

باید این را هم اظافه کنیم که این فیلتر شکن و سرور های داخلی دچار مشکل اند. با تئجه به بررسی و پیگیری هایی که تیم ما انجام داده اند این مشکل موقتی بوده و رفع خواهد شد. به همین دلیل نتوانستیم تست سرعت فیلتر شکن Bean VPN را برای شما بارگذاری کنیم.

 

لینک مستقیم دانلود فیلتر شکن Bean VPN

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Mullvad VPN

دریافت تحریم شکن Mullvad VPN + مراحل راه اندازی به طور قطع هر کاربری در…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان LetsVPN برای آندروید

دریافت فیلتر شکن LetsVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال قوی که بتواند شما را…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص تلگرام Zoog VPN

باریگری فیلتر شکن زاگ وی پی ان + نحوه کارایی یکی از اصلی ترین ویژگی…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و پرقدرت AdGuard VPN

نحوه راه اندازی و اتصال امیروزه ایجاد یک فضای ایمن و قوی برای سرویس های…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع CandyLink VPN

دانلود فیلتر شکن CandyLink VPN به صورت مستقیم هر کاربری امروزه به دنبال یک اتصال…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص دانلود Nomad VPN

دریافت نرم افزار رفع فیلترینگ به صورت رایگان همانطور که می دانید دنیای امروزی که…

5 ساعت ago