برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن به روز فالکون وی پی ان به صورت رایگان

دانلود Falcon VPN به صورت مستقیم

فیلتر شکن ها نقش اساسی و پر رنگی را در دنیای اینترنت دارند. اکثر کار های اینترنتی امروزه بدون اتصال به فیلتر شکن امکان پذیر نمی باشد. به این دلیل که سایت های مهم دنیا در کشور ما اکثرا فیلتر می باشند. که این مورد برای کاربران بسیار اذیت کننده می باشد و برای ورود نیاز به یک وی پی ان قوی دارند. فیلتر شکن به روز فالکون این امکان را به شما کاربران می دهد که از دست این تحریم ها رهایی یابید. لازم به ذکر است که این فیلتر شکن کاملا رایگان می باشد و شما می توانید به راحتی و کاملا رایگان آن را داشته باشید.

 

قابل توجه کاربران گرامی این فیلتر شکن در سال 2024 با به روز ترین امکانات برنامه نویسی ساخته شده است. که این مورد باعث می شود اتصالی پایدار و بدون قطعی را داشته باشید. اتصال شما در این فیلتر شکن به وسیله سرور ها به وجود می آید. که در ادامه این مقاله مکانیزم و کارایی این فیلتر شکن را کاملا اختصاصی مورد بررسی قرار می دهیم. از این رو شما در هنگام استفاده از این فیلتر شکن می توانید از برنامه های دیگر هم استفاده کنید. به صورت کلی این فیلتر شکن قوی به شما امکانات فوق العاده ای را می دهد که در ادامه به آنها می پردازیم.

تجربه اینترنت پرسرعت با فالکون وی پی ان

دغدغه اکثر کاربران امروزه سرعت اینترنت می باشد. که برای این کار از برنامه های مختلف استفاده می نمایند. در بین مردم فیلتر شکن فقط کاربرد دور زدن فیلترینگ ها را دارد. اما باید به اطلاع شما کالربران برسانیکم که در بسیاری از کشور های معروف مانند چین و امریکا از فیلتر شکن برای افزایش کیفیت اینترنت استفاده می کنند. شما کاربران با اتصال به فیلتر شکن قوی و به روز فالکون وی پی ان علاوه بر اینکه می توانید از دست تحریم های مزخرف فرار کنید. می توانید سرعت اینترنت خودتان را به بالا ترین سطح برسانید. برای این کار فقط کافی است که با یک کلیک ساده به سرور های این فیلتر شکن متصل شوید.

 

تجربه کاربری ساده و آسان

کار کردن با این فیلتر شکن بسیار ساده و راحت می باشد. به گونه ای که شما در هنگام ورود به داخل این فیلتر شکن به همه چیز دسترسی دارید. در قسمت منو شما می توانید به بخش سرور ها بروید و در آنجا سرور مد نظرتان را انتخاب نمایید. علاوه بر آن می توانید به این فیلتر شکن نمره و ریت بدهید که چقدر از آن راضی بوده اید. در هنگام اتصال شما به این فیلتر شکن می توانید شما سرعت آپلود و دانلود خودتان را ببینید که این کار به شما کمک می کند. که از وضعیت اتصال خودتان با خبر باشید و ببینید که سرور متصل به آن می تواند برای شما مفید واقع شود.

 

لازم به ذکر است که به دلیل خطا در ارتباط که با سرور های داخل فیلتر شکن فالکون به وجود آمد موفق به گرفتن تست سرعت نشدیم.

دانلود فیلتر شکن فالکون با لینک مستقیم برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن رایگان و پرسرعت VyprVPN

دانلود فیلتر شکن VyprVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال که شما را بتواند از…

13 ساعت ago

دانلود VPN سریع Tech Vip برای یوتیوب + نحوه راه اندازی

دانلود فیلتر شکن Tech Vip به صورت رایگان امروزه همگان کاربران با وی پی ان…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرقدرت و قوی Quick Bolt VPN

بارگیری وی پی ان Quick Bolt VPN برای آندروید همه کاربران در محیط اینترنت به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با امنیت بالا Ra Tunnel VPN

دانلود فیلتر شکن Ra Tunnel VPN با لینک مستقیم حفظ حریم شخصی کاربران و به…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع Wolf VPN با لینک مستقیم

دریافت گرگ وی پی ان به صورت مستقیم فیلتر شکن را باید یکی از مهم…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص بازی Arnas VPN

دریافت آسان Arnas VPN برای آندروید امروزه فیلتر شکن ها توانسته اند نیاز های اساسی…

13 ساعت ago