برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن به صورت مستقیم پازل وی پی ان

دریافت رایگان فیلتر شکن Puzzle VPN برای آندروید

حداقل برای یک بار هم که شده گوش ما به اسم فیلتر شکن خورده است. ابزاری اینترنتی که یک فضای بدون محدودیت را برای شما کاربران فراهم می کند. از طرفی داشتن فیلتر شکن ها خطراتی دارد از قبیل نداشتن ایمنیت کافی که گریبان گیر اکثر کاربران می شود. از این رو فیلتر شکنی که انتخاب می کنید باید توانایی حفظ حریم شخصی کاربران را داشته باشید. فیلتر شکن قوی پازل وی پی ان از دسته فیلتر شکن هایی است که ایمنی بسیار بالایی دارد و در قبال همه داده های شخصی شما اعمال وظیفه انجام می کند.

 

 

شما کاربران گرامی می توانید به صورت مستقیم پازل وی پی ان را دانلود نمایید. لازم به ذکر است که این فیلتر شکن کاملا رایگان می باشد و برای دریافت آن نیاز به هیچ هزینه ای ندارید. این فیلتر شکن با توجه به امنیت بالایی که دارد هنگام اشتراگ گذاشتن داده های آماری و ارسال آنها کاملا کد گذاری می شوند. و دسترسی به آنها تقریبا کاری غیر ممکن به حساب می اید. این فیلتر شکن دارای یک سری قابلیت ها است که علاوه بر رمز نگاری یک تونل ایجاد می کند که IP شما کاربران کاملا ثابت بماند و هویت شما به صورت ناشناس و نا مخشص بماند.

حداقل اطلاعات مورد نیاز برای پازل وی پی ان

بعضی از فیلتر شکن ها هستند که قبل از اتصال به آنها شما باید یک سری از اطلاعات را به آنها بدهید. توجه داشته باشید که فیلتر شکن می تواند حداقل جمع آوری اطلاعات از کاربر نهایتا ایمیل نام کاربری و پسورد باشد. اگر غیر این ها بود امکان کلاه برداری بسیار بالا می باشد. البته لازم به ذکر است که Puzzle VPN به هیچ کدام از این اطلاعات نیاز ندارد و بخه راحتی می توانید وارد این وی پی ان شوید. از همه مهم تر به راحتی و با یک کلیک ساده به سرور مختص خود متصل شوید.

 

برخورداری از سرور های امن و پرسرعت

مهم ترین نقطه هر فیلتر شکن بدون شک سرور ها می باشند. بدین دلیل که اتصال به وجود آمده شما کاملا به این مورد وابسته است. از این رو فیلتر شکن انتخاب شده شما باید سرور های قوی و از همه مهم تر ایمن را داشته باشند. تا بتواند نیاز های حداقل شما را برطرف نمیاند. فیلتر شکن پازل وی پی ان دارای بیش از 20 سرور فعال و بسیار قوی می باشند. این سرور ها کاملا رایگان و از همه مهم تر بدون محدودیت می باشد. به گونه ای که شما می توانید ساعت ها به این سرور های قوی متصل بمانید و از آن استفاده نمایید.

این فیلتر شکن دارای حجم 37 مگابایت و متوسطی می باشد که دانلود کردن آن هیچ ابزار خاصی را نیاز ندارد. شما کاربران می توانید در سایت ما و لینک دانلود آن که در آخر این مقاله درج شده است به صورت مستقیم دانلود نمایید.

 

لینک دانلود پازل وی پی ان برای آندروید به صورت مستقیم

alvand

View Comments

Recent Posts

دانلود مستقیم فیلتر شکن نامحدود اوکی Okk VPN

دریافت یکسره و مستقیم وی پی ان اوکی حتی امروزه از کوچک ترین کار های…

5 ساعت ago

دانلود سریع فیلتر شکن قوی پرسرعت Lemon Vpn

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی لیمو امروزه در دنیای اینترنت داشتن وی پی ان مطمئن…

5 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان Aurora VPN

دریافت رایگان با اتصال بدون قطعی هر کاربری بدون شک امروزه با نحوه کارکرد فیلتر…

5 ساعت ago

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 روز ago