برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن به صورت مستقیم VPN Satoshi

نحوه اتصال به فیلتر شکن ساتوشی

در دنیای نوین امروزه استفاده از وی پی ان بسیار زیاد شده است . نکته ی مهم برای خیلی از کاربران این است که IP آن‌ها ثابت باشد و امنیت آنها حفظ شود. وقتی ای پی شما در یک فیلتر شکن ثابت باشد اجازه شناسایی شما به هیچ وجه داده نخواهد شد. و همه کار های شما به صورت مخفیانه و محرمانه صورت می گیرد. ممکن است که اینترنت قطع شود و فیلتر شکن شما در در عین اتصال قطع شود در این مرحله ممکن است یک سری مشکلات پیش بیاید. در اینجا مهم است که فیلتر شکن شما دارای امنیت لازم باشد که بتواند همچنان IP کاربر را ثابت نگه دارد. فیلتر شکن VPN Satoshi جزو آن دسته از فیلتر شکن ها است که به دلیل کار ها و ترفند های نرم افزاری آن همچنان هویت شما را مخفی نگه می دارد.

 

این فیلتر شکن کاملا رایگان در دسترس عموم کاربران قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این فیلتر شکن برای کاربران خود پشتیبانی 24 ساعته را آماده کرده است. به گونه ای که هنگام بروز هر گونه مشکلی می توانید با پشتیبانی در میان بگذارید و مشکلتان را حل نمیاند. از طرفی این فیلتر شکن در سال جاری 2024 عرضه شده است. و یکی از جدید ترین فیلتر شکن های بازار اینترنت می باشد که در اختیار عموم قرار گرفته است.

ویژگی و امکانات خاص فیلتر شکن VPN Satoshi

لوکیشن های متنوع و بسیار زیاد: این فیلتر شکن دارای سرور های بسیار زیادی است. که از نقاط مختلف جغرافیایی می باشند. علاوه بر آن تنوع بسیار زیادی دارند و می توان به وسیله آن به اکثر اینترنت های داخلی به راحتی هر چه تمام تر متصل شد.

سرور های قوی و بدون محدودیت: یکی از مهم ترین قابلیت های فیلتر شکن VPN Satoshi سرور های بسیار قوی و بدون قطعی می باشد. که در کنار این ویژگی ها کاملا سریع و بدون قطعی می باشد. با توجه به این ویژگی ها شما می توانید ساعت ها به این فیلتر شکن متصل بمانید و حتی سنگین ترین دانلود ها را نیز انجام دهید چون از هیچ محدودیتی برخور دار نیستید.

 

پر سرعت در دانلود و آپلود: یکی از مهم ترین قابلیت های این فیلتر شکن سرعت بالای آن است. که شما کاربران گرامی در انجام دانلود های خود می توانید از آن استفاده لازم را ببرید. حتی برای شبکه های اجتماعی یوتیوب که فیلم ها را در آنجا آپلود کنید این فیلتر شکن با توجه به سرعت بالای خود می تواند کمک قابل توجهی را بکند.

دانلود آسان و ساده: این فیلتر شکن را شما می توانید در همه اینترنت دانلود بکنید. اما مهم این است که از منبعی معتبر و با اعتبار این کار را انجام بدهید. در بخش پایینی ما لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن VPN Satoshi را برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

با عرض پوزش خدمت کاربران گرامی به دلیل ناسازگاری هایی که بین اینترنت تیم ما و سرور های این فیلتر شکن به وجود آمد موفق نشدیم که تست سرعتی را از این وی پی ان بگیریم.

 

لینک رایگان دانلود فیلتر شکن VPN Satoshi به صورت مستقیم

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن پرسرعت سریع و بدون مکث Ngao VPN

استفاده های متفاوت از فیلتر شکن امروزه کاربران با دیدگاه های مختلف از فیلتر شکن…

16 ساعت ago

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی و بدون قطعی TOYO VPN

اتصالی پایدار با اولترا لینک وی پی ان ها امروزه یک نرم افزار پر کاربرد…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت جدید قوی cherry VPN

اتصال آسان به همه سرور ها امکان این وجود دارد که کاربران امروزه اولین بار…

16 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی رایگان مخصوص یوتیوب Stealth VPN

اتصال یکسره بدون قطع و وصلی اگر بخواهیم که فیلتر شکن ها را امروزه به…

16 ساعت ago

نصب سریع و دانلود فیلتر شکن قوی رایگان EagleEye VPN

دریافت راحت با لینک دهی مستقیم امروزه کاملا شاهد این موضوع هستید. که فیلتر شکن…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن پرسرعت و قوی نامحدود Xyra VPN

جدید ترین و بهترین فیلتر شکن در انتخاب هر برنامه ای شما چند چیز را…

2 روز ago