برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن بی نهایت Infinity VPN + نحوه اتصال

دریافت و بارگیری انفینیتی وی پی ان رایگان

بسیار مهم است که کاربران یک فیلتر شکن قوی و با امنیت بالا داشته باشند. فیلتر شکن ها را امروزه باید یکی از مهم ترین ابزار های اینترنتی  دانست به دلیل اینکه همه کاربران حداقل برای یک بار هم که شده از آن استفاده کرده اند. ار این رو در این مقاله یکی از قوی ترین فیلتر شکن ها را برای شما عزیران معرفی کرده ایم. فیلتر شکن قوی و بی نهایت Infinity VPN از فیلتر شکن های بی نظیر می باشد. که دارای قدرت بالا و امینت بسیار بالا می باشد و حفظ حریم خصوصی کاربران را به بهترین شیوه ممکن انجام داده است.

 

فیلتر شکن بی نهایت Infinity VPN می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای مخاطبان ایرانی در اینترنت باشد. با توجه به اینکه خدمات رسانی خوبی را به آن ها می دهد و حجم بسیار کم و پایینی دارد. علاوه بر آن این فیلتر شکن به صورت کاملا رایگان برای همگان کاربران دنیای اینترنت قابل دانلود می باشد. این فیلتر شکن فقط برای کاربران اندرویدی مناسب می باشد و امکان اجرای این فیلتر شکن بر روی سیستم عامل های دیگر نمی باشد. از این رو این VPN فقط برای کاربرانی مناسب می باشد که از سیستم عامل های آندرویدی استفاده می کنند.

رابط کاربری ساده و کاربر پسند Infinity VPN

یکی از مهم ترین ویژگی های هر فیلتر شکن محیط خاص و رابط کاربری آن می باشد. شما با ورود به داخل  این فیلتر شکن این موضوع را به صورت مکرر می تواند ببینید. که کارایی این فیلتر شکن بسیار ساده و کاربر پسند می باشد. علاوه بر آن شما برای اتصال به Infinity VPN نیاز به هیچ چیز خاصی ندارید. فقط با یک کلیک ساده و در نهایت سادگی می توانید به این VPN بی نهایت متصل شوید.

علاوه بر آن باید توجه داشت که سرور های این فیلتر شکن به صورت نامحدود خدمات رسانی کامل را به شما می دهد. باید توجه داشت که سرعت این وی پی ن بسیار بالا می باشد و امکان ورود به هر جایی را به شما عزیزان می دهد. حال باید به نیاز کاربران توجه داشت که با این فیلتر شکن می توان به هر چیزی که می خواهید دسترسی داشته باشید.

 

امکانات به علاوه ویژگی های خاص و تک

هر فیلتر شکن دارای یک سری از ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشد. که به شما امکان این را می دهند به خواسته های خودتان نیز دست پیدا کنید. در ادامه به این امکانات می پردازیم پس با ما همراه باشید.

قابلیت گیمینگ شدید: این فیلتر شکن به شما این امکان را به شما می دهد که برای ساعت ها به سرور ها متصل بمانید. علاوه بر آن می توانید به صورت دائمی اتصال خودتان را برقرا نمایید. و به انجام بازی های آنلاین خود بپردازید.

 

در این بخش یک تست سرعت از این فیلتر شکن قوی برای شما گرفته ایم:

 

 

همان طور که نظاره گر بودید سرعت این فیلتر شکن بسیار بالا بوده است. نکته مهم با اتصال به فیلتر شکن بی نهایت Infinity VPN می توانید سرعت دانلود و آپلود هایتان را به بیشترین حد خود برسانید.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Infinity VPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago