برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن بی نهایت Vortrex VPN + نحوه راه اندازی

دریافت و بارگیری ورتکس وی پی ان به صورت رایگان

بعضی از شما کاربران رگامی ممکن است تا به حال با مشکل فیلترینگ روبه رو شده باشید. که اجازه ورود آزاد و بدون دردسر به داخل سایت های خارجی را غیر ممکن کرده است. برای عبور از این فیلترینگ ها نیاز به یک وی پی ان قوی دارید. با داشتن فیلتر شکن بی نهایت Vortrex VPN به همه اینترنت به راحتی دسترسی دارید. حتی هر گونه تحریمی را می توانید به وسیله این فلیتر شکن دور بزنید. این فیلتر شکن کاملا نامحدود و بی نهایت می باشد یعنی به صورت بی نهایت قابل استفاده برای شما عزیزان می باشد.

 

این فیلتر شکن بی نهایت به صورت کاملا رایگان قابل دانلود می باشد. به گونه ای که شما کاربران عزیز می توانید به راحتی و بدون هیچ هزینه ای این فیلتر شکن را دریافت نمایید. علاوه بر آن ورتکس وی پی ان دارای دو نسخه پرمیئم و عادی می باشد. که نسخه پرمیوم نسبت به عادی باید هزینه ای کمی را ماهانه برای استفاده پرداخت کنید. این نسخه پولی یک سری قابلیت های ویژه و البته سرور های قوی تر را در اختیار شما قرار می دهد. که این سرور ها را VIP سرور می نامند.

فیلتر شکن مخصوص دانلود Vortrex VPN

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های این فیلتر شکن سرور های قوی و مخصوص دانلود است. شما با اتصال به این فیلتر شکن بی نظیر می توانید سنگین ترین تحریم ها را برطرف کنید. حتی به صورت نامحدود فیلم و سریال های مورد علاقه خودتان را دانلود نمایید. به صورت کلی این امکان را فیلتر شکن بی نهایت Vortrex VPN می دهد که بهر احتی دانلود های خودتان را نیز انجام دهید. لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی جلو راه شما نمی باشد .

نهایت ایمنی را با Vortrex VPN تجربه کنید

حفظ حریم خصوصی کاربران و برقراری یک اتصال امن و Safe از واجبات هر ابزار فیلتر شکنی می باشد. از این رو باید فیلتر شکنی را انتخاب نمایید که این قابلیت را داشته باشد. ورتکس وی پی ان دارای امنیت بسیار بالا در کنار سرعت بی نظیر خود می باشد. که می تواند ایمنی کاربران را کاملا تامین کند و از اطلاعات شخصی آن ها محافظت کند. به وسیله این فیلتر شکن هنگام برقراری اتصال تمام داده های گوشی شما قفل گذاری می شود. این کار باعث می شود که هیچ گونه اجازه برای ورود به داخل حریم شخصی شما داده نشود.

 

آی پی ثابت و سرعت بالا

یکی از مهم ترین ویژگی های هر فیلتر شکنی این است که IP ثابتی داشته باشند. تا اتصال آنها به صورت مخفیانه و ناشناس صورت بگیرد. فیلتر شکن قوی Vortrex VPN دارای آی پی کاملا ثابتی می باشد و این باعث می شود که موقعیت اصلی شما لو نرود و یک اتصال کملا امن را داشته باشدو علاوه بر آن سرعت این فیلتر شکن بسیار بالا بوده و شما می توانید به هر کاری نیز با این فیلتر شکن بپردازید.

با عرض پوزش به دلیل ناسازگاری هایی که بین اینترنت و سرور های داخل این فیلتر شکن به وجود آمد موفق به گرفتن تست سرعت از فیلتر شکن ورتکس وی پی ان نشدیم.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن Vortrex VPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم فیلتر شکن نامحدود اوکی Okk VPN

دریافت یکسره و مستقیم وی پی ان اوکی حتی امروزه از کوچک ترین کار های…

7 ساعت ago

دانلود سریع فیلتر شکن قوی پرسرعت Lemon Vpn

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی لیمو امروزه در دنیای اینترنت داشتن وی پی ان مطمئن…

7 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی جدید رایگان Aurora VPN

دریافت رایگان با اتصال بدون قطعی هر کاربری بدون شک امروزه با نحوه کارکرد فیلتر…

7 ساعت ago

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

1 روز ago