برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن بی همتای VPNCity

طریقه اتصال به فیلتر شکن VPNCity

یکی از اصل های مردم برای دسترسی به اینترنت آزاد وصل شدن از یک VPN سریع می باشد. از این جهت در سایت ما قوی ترین و بهترین فیلتر شکن را برای شما کاربران عزیز معرفی می کنیم. یکی از نیاز های کاربران گرامی دسترسی ازاد به یک فیلتر شکن سریع و السیر و فوق العاده می باشد. فیلتر شکن بی همتای VPNCity می تواند بهترین گزینه برای این کار نیز باشد. افراد براحتی می توانند با استفاده از آن به بهترین سرور های دنیا در هر زمان که بخواهند متصل شوند و از آن نهایت بهره ممکن را ببرند.

 

این فیلتر شکن دارای طراحی کاملا خاصی می باشد. همچنین دارای اتصالی قدرتمند در همه اپراتور ها می باشد از این رو به عنوان فیلتر شکن مناسب نت ایران در میان کاربران شناخته می شود. فیلتر شکن بی همتای با سرعتی که خود دارد برای کاربران بسیار قدرتمند معرفی شده است. از این رو به معرفی این فیلتر شکن برای شما کاربران عزیز پرداخته ایم تا راحتی تجربه با مطالعه آن به قدرت و سرعت آن پی ببرید. و در حالی که از کار کردن با ایت فیلتر شکن راضی بودید آن را نصب کنید.

سادگی در کنار اتصال قوی در VPNCity

VPNCity به کاربرانی که به دنبال یک راه بدون مشکل ساده و کارآمد برای دسترسی به اینترنت بدون فیلترینگ می باشند پاسخ می‌ دهد. پنل کاری این فیلتر شکن بسیار ساده و کاربر پسند است، به گونه‌ ای که حتی کاربر هایی که اولین بار می باشد که از فیلتر شکن استفاده می کنند. نیز می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. علاوه بر این، این فیلتر شکن از سروری هایی با اتصال قوی و بدون قطعی دارا می باشد. که به کاربران اجازه می‌دهد بدون وقفه و با بیشترین سرعت ممکن به اینترنت دسترسی پیدا کنند. از این رو افراد براحتی می توانند از آن استفاده کنند.

دارای سرور های منحصر به فرد

یکی از جالبی های فیلتر شکن بی همتای VPNCity وجود سرور های خاص از همه نقاط جغرافیایی دنیا است. این سرور ها به کاربران امکان می‌ دهند تا به محتواهای موجود در همه جهان از جمله سرویس‌ های گیمینگ محبوب مانند Youtube ، Twicht  دسترسی پیدا کنند. همواره این سرورها از ایمنی بی نظیر و سرعت بالایی برخوردارند که تجربه کار کردن بهتری را فراهم می‌ کنند. همچنین می توانند با استفاده از این سرور ها می تواند به همه اینترنتی که می خواهید متصل شوید.

 

برطرف کردن فیلترینگ شبکه‌ های اجتماعی در ایران

در کشور ما بسیاری از شبکه‌ های اجتماعی محبوب مانند فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب در فیلترینگ قرار دارند. VPNCity با استفاده از جدید ترین تکنیک های پیشرفته‌ ی خود امکان دسترسی به تمامی این شبکه‌ های اجتماعی را ایجاد می‌ کند. کاربران می‌ توانند بدون نگرانی از محدودیت‌ های اینترنتی و تحریم ها به راحتی از این شبکه‌ ها استفاده کنند و با دوستان و هر کاری که دارید در ارتباط باشید.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن VPNCity برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

23 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

23 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

24 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago