برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن تازه و قوی SQ NET VPN

نصب و بارگیری SQ NET VPN به صورت مستقیم

همه مخاطبان دنیای اینترنت امروزه از بابت فیلترینگ های مشکل ساز ناراحت می باشند. اگر که  این تحریم های اینترنتی برای شما هم مشکل ساز می باشد. کافی است تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با فیلتر شکن تازه و قوی SQ NET VPN از دست این فیلترینگ ها رهایی یابید. این فیلتر شکن به شما اجازه ورود به هر بخشی از اینترنت را می دهد. و برای کسب و کار های مجازی که در بخش های تحریم شده می باشند بسیار مناسب و کاربردی است. نکته بسیار جالب درباره فیلتر شکن ها علاوه بر دور زدن تحریم ها در سرعت اینترنت شما هم تاثیر بسزایی دارد.

 

لازم به ذکر است این فیلتر شکن بسیار تازه می باشد. به گونه ای که این فیلتر شکن تازگیا به بازار های اینترنتی عرضه شده است. که کاملا رایگان هم در اختیار کاربران قرار می گیرد. علاوه بر آن بسیار ایمن و قوی می باشد که در ادامه کامل به آن می پردازیم. ممکن است وی پی ان سرعت اینترنت شما را بهبود یابد یا سرعت شما را تا حد زیادی بکاهد و این تکاه هم وجود دارد. که ایمنی هر فیلتر شکنی بالاتر باشد، احتمال این هم وجود دارد که سرعت پایین تری را به شما بدهد.

شبکه سرور های پهناور SQ NET VPN

مهم ترین و ستون اصلی هر فیلتر شکن سرور های آن به حساب می آید. به این خاطر که اتصال شما کاملا به آن وابسته است. اگر سرور های شما توانایی این را داشته باشند که اتصال قوی و پایدار را برای شما به وجود بیاورند. در این مورد شما با یک فیلتر شکن کامل از لحاظ سرور ها طرف هستید. فیلتر شکن SQ NET VPN دارای شبکه سرور های گسترده و پهناوری می باشد. طوری که از مکان های جغرافیایی زیاد سرور های پایداری را دارد و برای شما هم سرعت و هم پایداری را در اتصال به وجود می آورد.

 

راحت در اتصال و آسان در استفاده

در هر فیلتر شکن شما با چندین بخش مهم طرف هستید. یکی از آن ها نحوه اتصال می باشد که در این فیلتر شکن شما با نهایت سادگی و خیلی راحت فقط با یک کلیک می توانید اتصال خود را به وجود بی آورید. علاوه بر آن استفاده از این فیلتر شکن بسیار آسان می باشد. پنل کاربری خیلی روان و کارایی بسیار راحت از ویژگی های فیلتر شکن SQ NET VPN به حساب می آید. شما کاربران عزیز با ورود به قسمت نمره های این فیلتر شکن می توانید ببینید. که رضایت از این فیلتر شکن بسیار بالا بوده و در همان روز های ابتدایی عرضه اش توانست دانلود های زیادی را برای خود به دست بیاورد. این نشان می دهد که مردم از این فیلتر شکن رضایت کامل را داشته اند و خدمات خوبی را به آن ها ارائه داده است.

 

متاسفانه به دلیل قطع و وصلی که اینترنت در این چند مدت اخیر داشته است. نتوانستیم از سرعت این فیلتر شکن تازه و قوی تست بگیریم.

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن SQ NET VPN برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی و پرسرعت Mullvad VPN

دریافت تحریم شکن Mullvad VPN + مراحل راه اندازی به طور قطع هر کاربری در…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کاملا رایگان LetsVPN برای آندروید

دریافت فیلتر شکن LetsVPN به صورت مستقیم برقراری یک اتصال قوی که بتواند شما را…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص تلگرام Zoog VPN

باریگری فیلتر شکن زاگ وی پی ان + نحوه کارایی یکی از اصلی ترین ویژگی…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن سریع و پرقدرت AdGuard VPN

نحوه راه اندازی و اتصال امیروزه ایجاد یک فضای ایمن و قوی برای سرویس های…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و سریع CandyLink VPN

دانلود فیلتر شکن CandyLink VPN به صورت مستقیم هر کاربری امروزه به دنبال یک اتصال…

4 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن مخصوص دانلود Nomad VPN

دریافت نرم افزار رفع فیلترینگ به صورت رایگان همانطور که می دانید دنیای امروزی که…

4 ساعت ago