برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن تونل WRM TUNNEL مخصوص آندروید

دریافت رایگان فیلتر شکن + نحوه اتصال

فیلتر شکن ها امروزه پای ثابت همه کاربران می باشد. به دلیل فعالیت زیاد مردم در شبکه های اجتماعی و سایت های خارجی به یک فیلتر شکن قوی نیاز دارند. فیلتر شکن WRM TUNNEL از قوی ترین فیلتر شکن ها می باشد. که در سال جدید یعنی 2024 عرضه شده است. این فیلتر شکن از جدید ترین و به روز ترین تکنیک های نرم افزاری جهت رفع فیلترینگ های جهانی استفاده کرده است. لازم به ذکر است که این فیلتر شکن مخصوص سیستم عامل های آندروید می باشد. به طوری که نمی توان در سیستم های دیگه مانند آیفون و ویندوز از آن استفاده کرد.

 

برای اتصال به این فیلتر شکن که کار خیلی ساده ای است. باید چند گام را به ترتیب جلو بروید. اول از هر کاری باید خود نرم افزار را نصب کنید. که می توانید به سایت گوگل پلی مراجعه نمایید اما خب ممکن است به دلیل فیلتر بودن گوگل پلی بعضی از کاربران موفق به ورود نشوند. از این رو می توانید از طریق لینکی که در آخر مقاله درج شده است دانلود نمایید. قیدم بعدی نصب نرم افزار و فیلتر شکن است. حال با انتخاب سرور خود و یک کلیک ساده اتصالی ایمن و بسیار قوی را برقرار کنید.

حفظ حریم کاربران به وسیله فیلتر شکن WRM TUNNEL

یکی از قوی ترین ویژگی ها و اصلی ترین امکاناتی که فیلتر شکن WRM TUNNEL دارد. حفظ حریم شخصی کاربران می باشد که به شما کمک می کند یک اتصال کاملا ایمن را داشته باشید. با اتصال به سرور ها یاین فیلتر شکن شما نه تنها یک اتصال قوی را دارید بلکه امنیت بسیار بالایی را نیز خواهید داشت. از همه مهم تر این فیلتر شکن تمام داده های و اطلاعات شخصی شما را رمز نگاری می کند. با این سیستم رمز گذاری اجازه دسترسی به هر کسی داده نخواهد شد. علاوه بر آن به صورت ایمن و کاملا ناشناخته تمام داده ها در یک تونل به صورت ایمن ارسال می شوند. تا دور از دسترس هکران و افراد متجاوز گر باشد.

 

امکانات جالب و بسیار کم نظیر

  • بدون اختلال و بالاترین سرعت: یکی از مهم ترین قسمت های هر فیلتر شکن بدون شک سرعت بالای فیلتر شکن می باشد. که برای کاربران از اهمیت بالایی برخور دار است. فیلتر شکن وارم تونل دارای سرعت بسیار بالا می باشد که می توانید در هر کاری از آن استفاده لازم راببرید. علاوه بر آن هیچ گونه اختلالی در اتصال ندارد. این مورد باعث می شود که در عین اتصال قطع و و صلی به وجود نیاید و یک اتصال بدون اختلال را داشته باشید.
  • تعداد سرور بالا با حجم نامحدود: فیلتر شکن رایگان WRM TUNNEL دارای سرور های بسیار می باشد. که شما می توانید با توجه به سرعت اینترنت خود از آن ها استفاده کنید. لازم به گفتن می باشد که این سرور ها کامل بی نهایت می باشند. به گونه ای که هیچ محدودیت در حجم و تایم برای شما ندارد.

 

لینک دانلود مستقیم فیلتر شکن WRM TUNNEL برای آندروید

alvand

Recent Posts

دانلود مستقیم یکی از فعال ترین فیلتر شکن ایران StashVPN

اتصال راحت فقط با یک کلیک ستش وی پی ان یک VPN بسیار فعال قابل…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت جدید Dazzling VPN

اتصال رایگان و راحت + تست سرعت “Dazzling VPN” یک فیلترشکن قوی پرسرعت جدید برای…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن با آی پی ثابت SpeedyEagle VPN + لینک دانلود

بارگیری و دریافت مستقیم وی پی ان در این روز ها داشتن فیلتر شکن برای…

13 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی و بدون قطعی برای اندروید White VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن وایت اقدام به دانلود هر فیلتر شکن از سوی همه کاربران…

2 روز ago

دانلود وی پی ان پرسرعت و رایگان Wall VPN

اتصال محدود و البته قوی وال وی پی ان گزینه خاصی که کاربران در فضای…

2 روز ago

دانلود مستقیم و سریع فیلتر شکن رایگان Komodo VPN

عبور از همه محدودیت های ایجاد شده اگر بخواهیم که جزئیات یک فیلتر شکن را…

2 روز ago